جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتباطات

تعداد خطوط فعال تلفن همراه به ۱۳۱ میلیون رسید

آمار منتشرشده درباره‌ وضعیت توسعه تلفن همراه حاکی از آن است که خطوط فعال تلفن همراه تا پایان سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰، به ۱۳۱ میلیون و ۸۲۳ هزار و ۳۴۶ عدد رسیده که ضریب نفوذ را به ۱۵۵.۱۴ درصد می‌رساند.

جوایز ویژۀ لنز ایرانسل برای تماشای المپیک توکیو

لنز ایرانسل، رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را زنده و مستقیم از شبکۀ «اسپورت پلاس» پخش می‌کند و برای تماشاکنندگان این برنامه‌ها، جوایز ویژه‌ای در نظر گرفته است.

هدیه ویژه رایتل به مناسبت اعیاد قربان و غدیر اعلام شد

رایتل به مناسبت فرارسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر هدایای ویژه‌ای برای مشترکان خود در نظر گرفته است. در صورتی که مالک یکی از سیم‌کارت‌های رایتل هستید، می‌توانید همین حالا این هدایای ویژه را دریافت کنید.

ارائه بسته‌های ویژه اینترنت و مکالمه همراه اول به مناسبت اعیاد

بسته‌های ویژه اینترنت و مکالمه همراه اول به مناسبت اعیاد فرخنده قربان و غدیر، مختص مشترکان دائمی، اعتباری و انارستانی ارائه شد.

هدایای ویژۀ ایرانسل به مناسبت اعیاد قربان و غدیر اعلام شد

ایرانسل، به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان و عید سعید غدیرخم، پیشنهادهای ویژه‌ای شامل «بستۀ اینترنت و مکالمه» و نیز «طرح مکالمۀ رایگان»، برای مشترکان خود در نظر گرفته است.

آغاز طرح رجیستری تبلت‌ها از دوم مرداد ماه

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری از اجرای طرح احراز اصالت تجهیزات دارای سیم‌کارت برای تبلت ها از دوم مردادماه خبر داد.

اختلال در ارتباط تلفن ثابت مشترکان شرق استان تهران

عملیات حفاری، منجر به اختلال ارتباط تلفنی شهروندان در شهرستان های پردیس، رودهن، دماوند و فیروزکوه شد.

علت اختلالات این روزهای آنتن و اینترنت موبایل

به دنبال قطعی آنتن و اینترنت تلفن‌های همراه همزمان با قطعی برق، گزارش وضعیت پایداری باتری‌های پشتیبان سایت‌های تلفن همراه منتشر شد که نشان می‌دهد بیش از نیمی از این سایت‌ها فاقد باتری پشتیبان و یا دارای باتری پشتیبان نامطلوب هستند.

گزارش خرابی باتری آنتن‌های شبکه موبایل منتشر شد

در پی قطعی متعدد شبکه برق سراسری و از دسترس خارج شدن همزمان موبایل و اینترنت، وزارت ارتباطات گزارشی از وضعیت پایداری باتری‌های پشتیبان سایت‌های تلفن همراه منتشر کرد.

ظرفیت شبکه پهن‌باند ایران ٣٠ درصد بالا رفت

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، از افزایش ٣٠ درصدی ظرفیت شبکه پهن‌باند کشور خبر داد.

مطالب پر بازدید آرشیو