جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بانک، بیمه، بورس

ساعت کار بانک‌های خصوصی از شنبه ۱۵ آذرماه اعلام شد

کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی طی نامه‌ای به اعضا این کانون ساعت کار بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی از تاریخ ۱۵ آذر ۱۳۹۹ را اعلام کرد.

تبصره جدید برای تصویب نامه استخراج رمز ارز برای تامین ارز واردات کشور

استخراج کنندگان باید رمز ارز دست اول تولید شده را تا سقف مجاز و به صورت مستقیم ( بدون واسطه ) به کانال های معرفی شده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران عرضه نمایند.

ارزش سهام عدالت افزایش یافت

در پایان معاملات ۹ آذر بازار بورس، ارزش سهام عدالت با افزایش بیش از ۲۲۹ هزارتومانی همراه بود و به کانال ۱۱ میلیون تومانی بازگشت.

تصمیم ناگهانی بانک مرکزی: اجبار تمام کسب‌وکارهای آنلاین به داشتن کد مالیاتی

مدیران شاپرک در جلسه‌ای آنلاین با پرداخت‌یاران در روزگذشته (شنبه ۸ آذر) اعلام کردند که از این پس کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ برای درگاه اینترنتی و گرفتن دستگاه پوز باید کد مالیاتی داشته باشند و این قانون باید از ساعت ۱۲ شب همان روز اجرا شود.

رمز دوم پویا هم گرفتار کلاهبرداری شد

رمز دوم پویا که خود منجر به کاهش قابل توجهی از جرائم فیشینگ شده بود این روز ها در معرض خطر کلاهبرداری های اینترنتی قرار گرفته است.

رییس سازمان فناوری اطلاعات: پوشش اینترنت کشور به ۹۴ درصد رسیده است

رییس سازمان فناوری ایران گفت: هشت سال پیش میزان دسترسی به فناوری اطلاعات در کشور ۲۲ درصد بوده و امروز با استراتژی های وزارت ارتباطات ۸۱ درصد مردم حداقل هفته‌ای یکبار از اینترنت استفاده می‌کنند و در حال حاضر سطح پوشش در کشور ۹۴ درصد به رسیده است.

تأثیر اینترنت نسل ۵ (۵G) بر بانکداری دیجیتال

اینترنت ۵G سه پیشرفت عمده نسبت به نسل‌های پیش از خود به همراه دارد؛ سرعت بالاتر (انتقال اطلاعات بیشتر)، تأخیر کم (پاسخگو بودن بیشتر) و امکان اتصال هم‌زمان تعداد بیشتری دستگاه (حسگرها و دستگاه‌های هوشمند).

طی بخشنامه بانک مرکزی میزان افزایش کارمزد خدمات بانکی از اول آذرماه اعلام شد

بانک مرکزی ایران طی بخشنامه ای زمان اجرایی شدن کارمزد های جدید خدمات بانکی را اول آذرماه اعلام کرد. + ( تعرفه های جدید)

بانک ملی اعلام کرد: مراقب سودجویی های تلفنی باشید

بانک ملی ایران درباره سوء استفاده های تلفنی به بهانه هایی مانند پرداخت هدیه، برنده شدن جایزه و .... هشدار دارد.

نحوه فعالیت بانک‌های دولتی از اول آذرماه ۹۹

به گفته دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی، طبق این بخشنامه کارکنان بانکها در شهرهای وضعیت «زرد» با ۱۰۰ درصد پرسنل، در شهرهای وضعیت «نارنجی» با دو سوم پرسنل و در شهرهای وضعیت «قرمز» نیز با حضور ۵۰ درصد کارکنان فعالیت خواهند داشت.

مطالب پر بازدید آرشیو