جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بانک، بیمه، بورس

چگونه چک خود را در سامانه صیاد ثبت کنیم؟ آغاز ثبت اختیاری چک در سامانه صیاد از امروز

طبق اعلام بانک مرکزی، صادرکنندگان و دریافت کنندگان چک از امروز می‌توانند به صورت اختیاری فرایندهای ثبت، تائید و انتقال چک را در سامانه صیاد از طریق برنامک‌های موبایلی مورد تایید بانک مرکزی انجام دهند. در این زمینه لازم است تا صادرکنندگان و دریافت کنندگان چک بدانند که چگونه می‌توانند چک را در این سامانه ثبت کنند.

آینده بانکداری چگونه خواهد بود؟

کارشناسان معتقدند، اگر بانکداری در شرایط کنونی به سمت دیجیتالی‌سازی پیش نرود، در آینده‌ مانند کتاب‌فروشی‌هایی که با ظهور فروشگاه اینترنتی آمازون ناپدید شدند، از بین خواهند رفت.

افزایس ۱۰۰ درصدی درآمد کارمزد POS/افزایش ۶۰ درصدی درآمد پرداخت الکترونیک سامان

"سپ" از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه عملکرد بخش «درآمد حاصل از سایر کارمزد POS» را طی این دوره برابر با ۱۲.۰۷۹ میلیارد ریال گزارش کرده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش درآمد را به ثبت رسانده است.

ترمز بیت کوین کشیده شد

تردید معامله گران به پتانسیل رشد بیشتر در کوتاه مدت برای بیت کوین و افزایش عرضه باعث شد این ارز برای نخستین بار در چند هفته اخیرپس از رکوردشکنی های متوالی سرانجام از قله تاریخی اش عقب نشست.

ملاک رقابت بانک ها در آینده میزان ارائه خدمات غیرحضوری است

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران با بیان اینکه تحولات حوزه بلاک چین در دنیا، وضعیت بانکداری را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: در آینده ملاک رقابت بانک ها به جای نرخ سود، سطح خدمات غیر حضوری خواهد بود.

ششمین نمایشگاه تراکنش ایران ۲۳ دی‌ ماه برگزارمی شود

ششمین نمایشگاه تراکنش ایران، روز سه‌شنبه ۲۳ دی‌ماه از ساعت ۸ و۳۰ دقیقه صبح در سالن آمفی تئاتر هتل اسپیناس پالاس با حضور حداقلی افراد برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و با حضور بزرگان و فعالان صنعت بانکداری، مالی و پرداخت برگزارمی شود.

طرح یکسان سازی پیامک های رمز دوم پویا اجرایی شد

مرحله سوم طرح رمز دوم پویا در راستای استانداردسازی الگوی پیامک رمز پویا در تمام بانک ها اجرا می شود.

جزئیات تراکنش اینترنتی در پیامک رمز دوم پویا درج می‌شود

جزئیات خرید در متن پیامک‌های رمز دوم پویا با هدف افزایش امنیت تراکنش‌های اینترنتی درج می‌شود.

شکایت نمایندگان از رئیس کل بانک مرکزی+ متن شکایت

جمعی از نمایندگان در قالب ماده ۲۳۴ آیین نامه از رئیس کل بانک مرکزی شکایت کردند که کلیات آن در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی به تصویب رسید.

آخرین مصوبات ستادملی کرونا در حمایت از کسب و کارهای آسیب‌دیده ناشی از بیماری کرونا

بانک مرکزی در بخشنامه ای مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و صاحبان مشاغل و کسب و کارهای آسیب‌دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

مطالب پر بازدید آرشیو