پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

بانک، بیمه، بورس

قیمت اتریوم برای نخستین بار از مرز ۴ هزار دلار گذشت

به نظر می‌رسد اتریوم، دومین رمزارز بزرگ دنیا، افزایش قیمت شدیدش را در آینده نزدیک متوقف نخواهد کرد.

کاهش چشمگیر قیمت دوج کوین در پی حضور ایلان ماسک در برنامه SNL

ایلان ماسک یکی از بزرگترین طرفدارهای رمزارزها محسوب می‌شود که با توییت‌هایش توانست قیمت دوج کوین را افزایش دهد. در حالی که بسیاری انتظار داشتند حضور مدیرعامل تسلا در برنامه SNL موجب افزایش قیمت این رمزارز شود، عکس این اتفاق رخ داد.

چرا اقتصادها باید دیجیتال شوند؟

اقتصاد جریان اصلی تا حد زیادی در همگام شدن با سرعت تحولات دیجیتال شکست خورده است و تلاش می‌کند راه‌های عملی برای مواجهه و پرداختن به قدرت فزاینده شرکت‌های عمده فناوری بیابد.

بانک مرکزی انگلیس: سرمایه‌گذاران ارز مجازی آماده از دست دادن پول خود باشند

رئیس بانک مرکزی انگلیس در مورد مخاطره‌آمیز بودن سرمایه‌گذاری در ارزهای مجازی هشدار داد و گفت سرمایه‌گذاران باید آماده از دست دادن پول خود باشند.

پیش بینی عجیب از بیت کوین ۱ میلیون دلاری تا ۵ سال آینده

به گفته دبیر پایگاه خبری کوین دسک CoinDesk، قیمت هرواحد بیت کوین ممکن است طی ۵ سال آینده به راحتی به یک میلیون دلار برسد.

قیمت بیت کوین در سرازیری سقوط؛ آیا باید منتظر بیت کوین ۲۰ هزار دلاری باشیم؟!

بیت کوین، این رمز ارز محبوب که روزهای طلایی و اوج قیمت خود را سپری می‌کرد‌، اکنون روزهای پرتلاطمی را سپری می‌کند. ظرف۱۲ ساعت گذشته قیمت بیت کوین با سقوط ۱۰ درصدی در ساعاتی به کمتر از ۴۵ هزار دلار نیز رسید.

انگلیس هم به فکر انتشار پول دیجیتال افتاد

یک گروه ویژه متشکل از بانک مرکزی انگلیس وخزانه‌داری این کشور در مورد انتشار یک ارز دیجیتال بانک مرکزی تحقیق می‌کند که قرار است در کنار پول نقد و سپرده های بانکی مورد استفاده مردم و کسب و کارها باشد.

محمد جواد آذری جهرمی : مقابله با پیشرفت تکنولوژی، راهی جز شکست نیست

وزیر ارتباطات با بیان اینکه مخالفت با تکنولوژی نتیجه‌ای جز شکست ندارد، توضیحاتی را درباره فناوری بلاک‌چین و رمز ارزها ارائه کرد.

قیمت بیت کوین با سقوط به ۵۲ هزار دلار، بزرگ‌ترین افت در یک روز را تجربه کرد

با سقوط قیمت بیت کوین به ۵۲ هزار دلار، معادل ۹٫۲ میلیارد دلار رمزارز در خرید استقراضی در یک ساعت لیکوید شد.

اسنودن رمز دیجیتال اختصاصی خود را ۵.۵ میلیون دلار فروخت

ادوارد اسنودن افشاگر جاسوسی های سایبری آژانس امنیت ملی آمریکا، رمز غیرقابل معاوضه خود موسوم به ان اف تی را با اهداف خیریه به قیمت چشمگیر ۵.۵ میلیون دلار فروخت.

مطالب پر بازدید آرشیو