جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بانک، بیمه، بورس

سوئیفت ملی راه‌اندازی شد

منصوری، رئیس اداره همکاری های چند جانبه تجاری مالی وزارت امور خارجه از راه اندازی سوئیفت ملی با عنوان سپام خبر داد.

پیشگیری از ضرر و زیان مشتریان بانکی / رعایت صد در صدی الزامات کارت به کارت

معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب با صدور دستور قضایی، کلیه ی موارد مندرج در بخشنامه الزامات کارت به کارت در عملیات بانکی را الزامی کرد.

ارسال همزمان علت تراکنش، مبلغ و رمز دوم یکبار مصرف به کاربران

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا گفت: در پیامی علت تراکنش، مبلغ تراکنش و رمزدوم پویا همزمان به کاربر ارسال خواهد شد.

افزایش حملات فیشیگ با تداوم دورکاری

با افزایش تهدیدات و به‌خصوص حملات فیشینگ در دوران کرونا و حضور کاربران آنلاین در منزل، بسیار مهم است که سازمان‌ها هوشیار باشند و تهدیدات را شناسایی و اصلاح کنند و تیم‌های امنیتی اقدامات پیشگیرانه لازم را برای جلوگیری و ایجاد اختلال در این حملات انجام دهند.

از امروزتراکنش‌های بانکی بدون کد یا شناسه ملی پذیرش نمی‌شوند

تمام تراکنش‌های بانکی فاقد «کد شهاب» از امروز در ساتنا برگشت می‌خورند، بنابراین افراد حقیقی یا حقوقی که کدملی یا شناسه ملی خود را به بانک اظهار نکرده باشند، نمی‌توانند از این خدمت بهره مند شوند.

اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی به ۳۰ بهمن موکول شد

بانک مرکزی در حال تست فرایندهای اجرایی شدن دریافت کد مالیاتی برای متقاضیان دستگاه‌های POS و درگاه‌های پرداخت اینترنتی است

کدام تراکنش‌های بانکی از ۵ بهمن پذیرش نمی‌شود؟

طبق اعلام بانک مرکزی از ۵ بهمن ماه سالجاری تراکنش‌های بدون کد ملی یا شناسه ملی از سوی بانک‌ها پذیرش نمی‌شوند.

چرا رمز ارزها آماده ورود به نظام بانکی کشور نیستند؟

سالهاست از ورود ارز دیجیتال به دنیا می‌گذرد اما این نوع ارز به دلیل بی‌پشتوانه بودن و چالش‌های زیادی که دارد، نتوانسته به طور کامل وارد نظام بانکی کشورها شود.

سید مجید بختیاری مدیر عامل بیمه ایران شد

سید مجید بختیاری مدیر عامل اسبق بیمه رازی مدیر عامل بیمه ایران شد . بختیاری مدیر صاحب نامی در حوزه بیمه است و سابقه زیادی در این حوزه دارد .

درهمایش تراکنش مطرح شد پشتیبانی ماهانه از ۴ میلیارد تراکنش در سیستم بانکی

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی درهمایش تراکنش گفت: در حال حاضر نظام بانکی با کمک شرکت‌های فعال در عرصه فناوری‌های نوین بانکی ماهانه از ۴ میلیارد تراکنش پشتیبانی می‌کند.

مطالب پر بازدید آرشیو