چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدرسه اقتصاد دیجیتال

دنیای واقعی، از تمرکززدایی دیجیتالی پیروی می کند

در حالی که تمرکززدایی می‌تواند تأثیرات خارجی منفی گوناگون و تهدید کننده‌ را حل کند، انتقال به دوران فراوانی وپساسرمایه‌داری را نیز در اقتصاد رمزارزی ایجاد می‌کند.

راهنمای جامع استخدام؛ شغل مناسب خود را پیدا کنید و آن را به چنگ آورید!

یافتن شغل مورد علاقه که در آن مهارت و تخصص کافی داشته باشید و هم درآمد خوبی داشته باشد، رویای همه‌ی کارجویان است. برای یافتن شغلی ایده‌آل در سازمانی معتبر، هیچ وقت دیر نیست، ولی هرچه زودتر مسیر و اهداف شغلی خود را تعیین کنید، می‌توانید قله‌های بلندتری از موفقیت حرفه‌ای را فتح نمایید.

دانشگاه تربیت مدرس برگزار می کند دوره آموزشی مدیریت دانش سازمانی، ورود به نسل سوم

دوره ی آموزشی مدیریت دانش وارتباطات سازمانی با عنوان "یلدای مدیریت دانش" از سوی معاونت پژوهش و فناوری دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس، مرکز مطالعات مدیریت دانشگاه تربیت مدرس، انجمن صنفی مدیران منابع انسانی و راهبردهای کسب و کار پارتیان درتاریخ های ۲۹ و ۳۰ اذرماه ۱۳۹۹ برگزار می شود.

توضیح جهرمی درمورد کندی شبکه «شاد»

وزیر ارتباطات در پاسخ به اعتراض به کندی اینترنت شبکه آموزش مجازی «شاد» گفت: پیگیر موضوع هستیم و با نصب سرورهای جدید و هاردهای پرسرعت، گفته شده که مشکل حل شده است.

به صورت دوره بین المللی مشترک با چین؛ دوره آموزشی «فناوری ۵G و کاربردهای آن در عمل» برگزار شد

سومین دوره بین المللی مشترک بین پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات با آکادمی ارتباطات و فناوری اطلاعات چین (CAICT) به موضوع « فناوری ۵G و کاربردهای آن در عمل» اختصاص یافت.

معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری اعلام کرد: از نخستین سامانه آموزشی دانش‌بنیان رایگان رونمایی شد

شرکتی دانش‌بنیان راه‌کارهای نوین ارتباطی ویدا از نخستین سامانه بومی و رایگان آموزش آنلاین مدارس که قابل ارائه بر روی همه دستگاه‌ها است، رونمایی کرد.

یک روانشناس مطرح کرد؛ راهکارهای مقابله با حواس‌پرتی ناشی از شبکه‌های اجتماعی

الناز طرزمنی به راهکارهای مقابله با حواس‌پرتی ناشی از شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: اگر احساس می‌کنید گشت‌وگذار در شبکه‌های اجتماعی و مشاهده پست‌های مختلف زندگی کاری و شخصی‌تان را تحت‌تأثیر قرار داده است، برای تغییر اوضاع تصمیم جدی بگیرید و پای حرفتان بمانید.

نارضایتی ۵۰ درصد از دانشجویان استرالیایی از آموزش آنلاین

یافته‌ها حاکی از آن است که حداکثر ۵۰ درصد از دانشجویان استرالیایی از آموزش آنلاین ناراضی هستند.

سامانه سنا (سامانه نشریات ایران) راه‌اندازی شد

سامانه نشریات ایران ( سنا )، توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران راه‌اندازی و در دسترس قرار گرفته است.

مدیریت داده‌ها در مقیاس نانو (Nano-Scale Data Management) در عصر تحول ديجيتال

از منظر اینترنت اشیا یا چیزنت (Internet of Things) یکی از مصادیق بهره‌گیری از داده‌ها برای هوشمندسازی رفتار اشیا، «Utility Fog» می­باشند.

مطالب پر بازدید آرشیو