شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

نلفن ثابت

مردم مراقب کلاهبرداران با عنوان کارشناس مخابرات باشند

شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: مردم مراقب کلاهبرداران با عنوان کارشناس مخابرات باشند.

پاسخگویی به ۸۰۰ هزار تماس مشتریان مخابرات منطقه تهران

کارشناسان واحد ارتباط مردمی روابط عمومی مخابرات منطقه تهران در سال ۱۴۰۰، به درخواست حدود ۸۰۰ هزار مشترک تلفن ثابت رسیدگی کردند.

سهم دولت قبل از مشکلات مخابرات /درخواست‌های بی‌پاسخ از آذری جهرمی

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی کارکنان مخابرات استان قم معتقد است که بخشی از دلایل مشکلاتی که هم اکنون شرکت مخابرات ایران و کارکنان این شرکت با آن درگیرند به عملکرد دولت‌ گذشته باز می‌گردد.

آنچه در ۱۴۰۰ بر مخابرات گذشت

بهارش پر بود از داعیه تحول، تولید و توسعه صنعت ارتباطات ، با امید شروع کرد ، نوید داد و با یک گل آغاز شد تا ثابت کند حریف است آن هم از نوع متفاوت.

سلطانی: نگاه مثبت دولت، آهنگ توسعه مخابرات را در ۱۴۰۱ سریع تر می کند

سلطانی در نشست شورای مدیران شرکت مخابرات ایران با تشریح برنامه های پیش روی شرکت در سال جاری اظهار داشت: با نگاه مثبت ایجاد شده در دولت، آهنگ توسعه مخابرات سریع تر شده و ریل گذاری جدیدی در توسعه مخابرات کشور ایجاد خواهد شد.

ارتباط شهروندان شهرستان های استان تهران برقرار شد

ارتباط تلفنی شهروندان تعدادی از شهرستان های استان تهران که بر اثر آتش سوزی حوضچه مخابراتی قطع شده بود، برقرار شد.

وعده های مخابرات برای اینترنت ثابت و توسعه شبکه

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن تشریح برنامه های آینده این شرکت برای توسعه شبکه اعلام کرد: راه اندازی ۲۰ میلیون خط فیبر نوری به ۱.۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز دارد.

سلطانی: برگزاری موفق نمایشگاه تلکام نویدی بر رونق کسب و کار حوزه ict کشور

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مراسم اختتامیه بیست و دومین نمایشگاه تلکام با تاکید بر رویکرد مخابرات به سمت تحول دیجیتال و توسعه پایدار اظهار داشت: جمع بندی نمایشگاه تلکام کاملا مثبت است و توانستیم در نمایشگاه ۲۰۲۱ با هماهنگی انجام شده به اهداف خود احیای دوباره صنایع مخابرات و اطلاع رسانی برسیم.

هزینه‌های فیبرنوری و مودم در داخل ساختمان به عهده مشترکان است

سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت:​ در برخی مناطق مخابراتی که خدمات تلفن ثابت بر بستر فیبر نوری انجام می‌شود، هزینه‌های سیم کشی داخلی و تهیه مودم به عهده مشترکان است.

پاسخگویی به بیش از ۵۴۰ هزار درخواست مشتریان مخابرات منطقه تهران

کارشناسان واحد ارتباط مردمی روابط عمومی مخابرات منطقه تهران از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، به درخواست ۵۴۲ هزار و ۷۳ مشترک تلفن ثابت رسیدگی کردند.

مطالب پر بازدید آرشیو