شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
وزارت-ارتباطات
تلفن همراه

بر اساس ثبت شکایات سامانه 195

نارضایتی 43 تا 56 درصدی از سه اپراتور تلفن همراه

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی با اشاره به گزارش دوره ای سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات(195) در سال 94، از رضایت60 درصدی مراجعین به این سامانه خبر داد.

ادامه مطلب

داده - اطلاعات - اقتصاد - نمودار

تفکیک بخش ICT در سالنامه آماری

مدیرکل دفتر بررسی های اقتصادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از هماهنگی با مرکز آمار ایران درخصوص تفکیک بخش ICT در سالنامه آماری کشور و اختصاص عنوان و فصلی مستقل به ارتباطات و فنآوری اطلاعات در آن خبر داد.

ادامه مطلب

توسعه - صنعت - اقتصاد - کسب و کار

خروج از رکود با توسعه بخش ICT محقق خواهد شد

معاون نظارت و برنامه‌ریزی وزارت در همایش ICT و تحقق اقتصاد مقاومتی که در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، با بیان این که ICT یک فرصت است و بایست با کاهش تهدیدات در جهت گسترش آن گام برداشت، گفت: خروج از رکود و رونق اقتصادی بدون پیشرفت این بخش امکانپذیر نیست.

ادامه مطلب

کسب و کار - اشتغال زايي - فضاي مجازي - توليد محتوا

مطالبه 3 ساله رئیس‌جمهور از وزارت ارتباطات

برای سومین بار پیاپی، اولویت اشتغال توسط رئیس‌جمهور از وزارت ارتباطات مطالبه شده است.

ادامه مطلب

واعظي - روحاني

نشست روحاني با وزير و مديران ارشد وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات

رئيس‌جمهور صبح امروز دوشنبه در نشستي با وزير، معاونان و مديران ارشد وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، عملکرد، وضعيت و برنامه هاي اين وزارتخانه را مورد بررسي قرار داد.

ادامه مطلب

کسب و کار - اشتغال

حمایت از شرکتهای نوپا با سفارشات دولتی

معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از برنامه این وزارتخانه برای تامین بازار شرکت‌های ایرانی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد و با اشاره به قانون حمایت از تولید داخل افزود: این قانون با این که تا کنون وجود داشته اما ساز و کار پیاده‌سازی و نظارت بر آن ضعیف بوده و هم‌اکنون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای سال ۹۵ برنامه‌ریزی جدی در جهت پیاده‌سازی آن دارد.

ادامه مطلب

تلويزيون تعاملي -

معاون وزیر ارتباطات :

مجوزهای VOD وزارتخانه‌های ارشاد و ارتباطات موازی کار نیست

در حالیکه اعطای مجوزهای ارائه خدمات VOD توسط وزارت ارشاد نوعی موازی کاری با پروانه‌های FCP به حساب می‌آید اما معاون وزیر ارتباطات هرگونه موازی کاری را رد کرد و سخن از تعامل بخشی گفت.

ادامه مطلب

واعظي

نگاهی به برخورد مجلس نهم با تیم اقتصادی دولت

از کارت زرد تا چراغ سبز به وزارت ارتباطات

مقاومت در برابر ادغام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و کوچک‌سازی دولت، دعوت چندین باره وزیر برای پاسخگویی به مسائلی مانند افزایش پهنای باند و پیامک‌های انبوه، افزایش قابل توجه بودجه این وزارتخانه و مسائلی از این دست را می‌توان مهم‌ترین اقدامات مجلس نهم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور دانست.

ادامه مطلب

جويشگر - جستجوگر

مدل نظارت بر پروژه‌های طرح جویشگر بومی تدوین می شود

دبیر شورای راهبری طرح جویشگر بومی از تعیین مدل نظارت بر پروژه‌های این طرح خبر داد و گفت: نظارت بر این طرح به صورت تیمی و زیرنظر معاونت پژوهشی مرکز تحقیقات مخابرات ایران انجام می شود.

ادامه مطلب

حجت الله ايوبي

رئيس سازمان سينمايي مطرح کرد

احتمال تعيين حق‌السهم دولت از پروژه VOD در آينده

رئيس سازمان سينمايي گفت: هنوز قطعي نيست که در آينده از محل ارائه خدمات VOD حق‌السهمي براي دولت تعيين شود و اين موضوع را بايد به همان آينده موکول کرد.

ادامه مطلب