جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
وزارت-ارتباطات
اينترنت

ارتباطات و فناوری اطلاعات چند نفر را به کار گرفته است؟

اشتغال‌زایی برای افراد توانمند و متخصص از دغدغه‌های همیشگی جوامع برای تامین نیاز‌های کشور و مردم است که در حوزه‌های مختلف می‌توان به آن پرداخت و حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با توجه به پتانسیل‌های این حوزه و افرادی که در این حوزه حضور دارند، می‌تواند از گزینه‌های موثر در این زمینه‌ باشد.

ادامه مطلب

تیک نیوز

ارتباطات و فناوري اطلاعات چند نفر را به کار گرفته است؟

اشتغال‌زايي براي افراد توانمند و متخصص از دغدغه‌هاي هميشگي جوامع براي تامين نياز‌هاي کشور و مردم است که در حوزه‌هاي مختلف مي‌توان به آن پرداخت و حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات با توجه به پتانسيل‌هاي اين حوزه و افرادي که در اين حوزه حضور دارند، مي‌تواند از گزينه‌هاي موثر در اين زمينه‌ باشد.

ادامه مطلب

واعظي

پیامک های انبوه ساماندهی نشود، مستندات زیان مردم را منتشر می کنیم

محمود واعظی عصر روز دوشنبه با حضور در کمیسیون های فرهنگی و صنایع مجلس به سوالات نمایندگان در خصوص عملکرد این وزارتخانه در حوزه پیامک انبوه، پیمانکاری شبکه فیبرنوری زیرساخت و اینترنت رسانی به روستاها پاسخ گفت.

ادامه مطلب

نصرالله جهانگرد

عقب ماندگی شبکه ملی اطلاعات به دولت قبل مربوط است

رییس سازمان فناوری اطلاعات با دفاع از وضعیت شبکه ملی اطلاعات گفت: عقب ماندگی در این حوزه به دلیل کارهای نکرده در دولت پیش است.

ادامه مطلب

جستجو - تحقيق

خوانساری خبرداد:

برون سپاری پروژه های تحقیقاتی پژوهشگاه به 8 شرکت فعال در بخش خصوصی

رییس پژوهشگاه ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: در جهت ارتباط گیری موثر با مراکز علمی، دانشگاهها و شرکتهای دانش بنیان، پروژه های تحقیقاتی پژوهشگاه به 8 شرکت فعال در بخش خصوصی برون سپاری می شود.

ادامه مطلب

براري

براری خبر داد:

رشد پنج برابری تولید محتوای فناوری اطلاعات در برنامه ششم توسعه

براری در گفتگوی خبری سه شنبه شب با شبکه باران استان گیلان با تاکید بر نهضت تولید محتوا، از رشد پنج برابری تولید محتوای فناوری اطلاعات در برنامه ششم توسعه خبر داد و گفت: نهضت تولید محتوا و سرویس فناوری اطلاعات در کشور شکل گرفته است.

ادامه مطلب

اينترنت روستايي

تا پایان اردیبهشت سال ۹۵؛

۲۵ هزار روستا به اینترنت ۵۱۲ کیلوبیتی مجهز می شوند

با اجرای پروژه اتصال روستاهای بالای ۳۰ خانوار به شبکه اینترنت پرسرعت، تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده، ۲۵ هزار روستا به اینترنت ۵۱۲ کیلوبیتی دسترسی پیدا می کنند.

ادامه مطلب

عباسي شاهکوه

معاون سازمان تنظيم مقررات ارتباطات خبر داد

ورود خودرويي‌ها به بازار ICT/ اپراتور مجازي موبايل از پايان 95 وارد مي‌شود

معاون سازمان تنظيم مقررات ارتباطات گفت: اپراتورهاي مجازي تلفن‌همراه از بخش هايي چون خودرو و سلامت وارد حوزه ICT مي‌شوند.

ادامه مطلب

فناوري - لپ تاپ

سلجوقی اعلام کرد:

ارایه برنامه کسب‌وکار ملاک تعیین میزان اعطای وام شد

عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران با اشاره به سومین فراخوان اعطای تسهیلات وجوه اداره شده به طرح‌های فناورانه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به برنامه کسب‌وکار تدوین‌شده از سوی متقاضیان وام وجوه اداره شده، میزان وام اعطایی آن از سوی کارگروه مربوطه مشخص می‌شود.

ادامه مطلب

نصرالله جهانگرد

سرگذشت ۱۰ ساله شبکه ملی اطلاعات از زبان جهانگرد

رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: قانون‌گذار تصریح کرده شبکه ملی اطلاعات باید پرظرفیت باشد و به ۶۰ درصد خانوارها و صد در صد کسب‌ و کارها پهنای ‌باند ۲ مگ بدهد که هنوز نتوانستیم آمار ۶۰ درصد را محقق کنیم.

ادامه مطلب