جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
وزارت-ارتباطات
برات قنبري

قنبری:

افکار عمومی منتظر دریافت اطلاعات صحیح و شفاف از روابط عمومی ها است

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات در نود و ششمین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت ارتباطات و شرکتهای وابسته گفت: : افکار عمومی منتظر دریافت اطلاعات صحیح و شفاف از روابط عمومی ها است

ادامه مطلب

تجهيزات ارتباطي - اينترنت

معاون وزیر ارتباطات خبر داد:

مقررات جدید برای استفاده اپراتورها از تولیدات داخل

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تدوین مقررات جدید از سوی رگولاتوری برای حمایت از تولیدات داخلی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

ادامه مطلب

اينترنت - کامپيوتر

وزارتخانه سرانجام تائید کرد

تشریح دلایل نبود شبکه ملی اطلاعات در برنامه ششم از سوی وزارت ارتباطات

در حالیکه خبر حذف شبکه ملی اطلاعات از برنامه ششم توسعه ابتدا با تکذیب وزیر ارتباطات و معاونش روبه‌رو شد، اکنون وزارتخانه در خبری رسمی، دلایل نبود شبکه ملی اطلاعات در برنامه ششم را تشریح کرده است.

ادامه مطلب

شيخ شهيد

پیام تسلیت وزارت ارتباطات به مناسبت شهادت شیخ نمر

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شهادت مظلومانه شیخ نمر باقر النمر رهبر مقتدر و غیور شیعیان عربستان را به محضر مقدس امام زمان (عج) و نایب برحقش‌ مقام معظم رهبری و تمام شیعیان رهروان راه ولایت تسلیت و تعزیت گفت.

ادامه مطلب

اينترنت - کابل

داستان اختلالات اینترنت چه بود؟

جایگاه ایران در زمینه اینترنت و همچنین میزان رضایت کاربران از کیفیت اینترنت امر پوشیده‌ای نیست با این وجود طی روزهای گذشته بحث هایی مبنی بر وجود اختلالاتی در وضعیت اینترنت کشور مطرح شد.

ادامه مطلب

تهران - شهر - آلودگي

راسخ خبر داد:

دعوت به مشارکت اجتماعی برای بهینه‌سازی مصرف انرژی به‌منظور کاهش آلودگی هوا

به دنبال تصمیمات امروز هیئت دولت و تأکید رییس جمهور و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان‌ها، شرکت‌ها و پژوهشگاه‌های زیر مجموعه وزارت در جهت بهینه‌سازی مصرف انرژی مشارکت کردند.

ادامه مطلب

اقتصاد - فناوري اطلاعات - کسب و کار

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات :

حلقه اتصال دانش و فناوری به صنعت، کسب و کار و ثروت افرینی درحوزه ICT

رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:‌ حلقه اتصال دانش و فناوری به صنعت، کسب و کار و ثروت افرینی درحوزه ICT، پژوهشگاه ارتباطات است

ادامه مطلب

وزارت ارتباطات

در راستاي ايجاد هماهنگي سامانه‌هاي وزارت ارتباطات

تبادل موافقتنامه طراحي سامانه يکپارچه کنترل پروژه ، و مديريت وزارتخانه

رييس مرکز فناوري اطلاعات وزارت ارتباطات وفناوري اطلاعات، از تبادل موافقتنامه "طراحي و پياده سازي سامانه يکپارچه کنترل پروژه، آمار و اطلاعات ستاد وزارت وايجاد داشبورد مديريت واحد، مابين معاونت توسعه مديريت، هماهنگي وامورپشتيباني وپژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات خبرداد.

ادامه مطلب

جشنواره فناوري

با حمایت از کارآفرینی صورت می گیرد؛

اختصاص ۱۵ میلیارد تومان به شرکتهای نوپای فناوری اطلاعات

در راستای توافقنامه همکاری مشترک بین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با صندوق کارآفرینی امید، ۱۵۰ میلیارد ریال به شرکتهای نوپای حوزه فناوری اطلاعات اختصاص می یابد.

ادامه مطلب

اينترنت - لپ تاپ - نوت بوک

قنبری :

تقویت مشارکت تمام فعالان در اجرای طرح جویشگر بومی ضروری است

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بر لزوم تقویت مشارکت تمام بازیگران و فعالان در اجرای طرح جویشگر بومی تاکید کرد.

ادامه مطلب