سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
کسب-و-کار
پینترست

تب برگزاری گفت و گوهای زنده به پینترست رسید

پینترست از ۲۴ ماه مه (سوم خرداد) یک رویداد آنلاین سه روزه را برگزار می کند و محتوای برخی از محبوبترین تولیدکنندگان محتوای خود را به صورت زنده پخش خواهد کرد.

ادامه مطلب

توئیتر

سرویس جدید توئیتر از کاربران حق عضویت دریافت می کند

به نظر می رسد توئیتر قصد دارد سرویس جدیدی راه اندازی کند و با دریافت حق عضویت ماهانه قابلیت های مختلفی در اختیار کاربران قرار دهد.

ادامه مطلب

بازی ایرانی

نفوذ بالای بازی‌های موبایلی در میان ایرانی ها

بازی‌های موبایلی اکنون بیش از همیشه با نرخ نفوذ و گردش مالی بیشتر در میان بازیکنان موجب زنده ماندن اکوسیستم صنعت بازی در ایران هستند.

ادامه مطلب

فناوری

گام‌بلند ۳۲ شرکت‌ دانش‌بنیان و خلاق در مسیر توسعه فناوری‌های نوین

با تلاش معاونت علمی و فناوری، ۳۲ شرکت دانش‌بنیان و خلاق در کشور شناسایی شد که در مسیر توسعه فناوری‌های نوین گام برمی‌دارند.

ادامه مطلب

ایلان ماسک

ثروت ایلان ماسک از هفته گذشته ۲۰ میلیارد دلار کاهش یافت

بنیانگذار و مدیر عامل شرکت سازنده خودروهای برقی تسلا از زمان حضور در برنامه زنده "Saturday Night Live" به عنوان مجری مهمان که شنبه گذشته پخش شد، بیش از ۲۰ میلیارد دلار از ثروت خود را از دست داده است.

ادامه مطلب

لجستیک فناوری اطلاعات و ارتباطات

راه اندازی مرکز نوآوری لجستیک فناوری اطلاعات و ارتباطات

با همکاری مشترک پارک علم و فناوری البرز و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و در راستای توسعه بازار و حمایت از کسب و کارهای نو در حوزه پست، مرکز نوآوری لجستیک فناوری اطلاعات و ارتباطات راه‌اندازی می‌شود.

ادامه مطلب

ینفر

تشکیل ۱۵ صندوق جسورانه بورسی با مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی

مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: اکنون ۱۵ صندوق جسورانه بورسی با سرمایه ۱,۱۲۵ میلیارد تومان با مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی تأسیس شده و ارائه خدمات می‌دهند.

ادامه مطلب

گوشی موبایل

کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت گوشی در بازار تلفن همراه

طبق وضعیت بازار موبایل، نگاه ها به بازار تلفن همراه در اردیبهشت ماه به شدت کم‌رنگ شده و در نتیجه آن قیمت موبایل با کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی همراه بوده است.

ادامه مطلب

مخابرات

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران:

افزایش قانونی و منطقی تعرفه مخابرات در حال پیگیری است

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: افزایش حداقل کارکرد و بحث های مختلف مانند افزایش قانونی و منطقی تعرفه با توجه به شرایط در حال پیگیری است.

ادامه مطلب

هاب مجازی

هاب مجازی کارآفرینی تاسیس می شود

در راستای برنامه‌های حمایتی کارآفرینی اثربخش در ایران که با همکاری مشترک سازمان فناوری اطلاعات و سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) در حال برگزاری است، هاب مجازی کارآفرینی تاسیس می شود.

ادامه مطلب