سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
کسب-و-کار
همراه اول

ورود به جامعه ۱۰۰ میلیونی و سرمایه‌گذاری گسترده در کسب و کارها

گزارش عملکرد سالیانه همراه اول با تمرکز بر بخش‌های استراتژیک در حضور صاحبان سهام قرائت و پیشگامی اپراتور اول در حوزه هوشمندسازی با تکیه بر مستندات آماری اعلام شد.

ادامه مطلب

ضض

واردکنندگان همچنان بلاتکلیف!

در حالی که اخیرا وزارت صمت اعلام کرده فعلاً حقوق ورودی در همه بخش‌ها مشابه سال ۱۳۹۹ و با نرخ ارز ۴۲۰۰ تومان اخذ می‌شود و این وزارتخانه به دنبال کاهش سود بازرگانی برای جبران گرانی ناشی از این مصوبه است، دبیر انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی می‌گوید قانون گمرکی اجازه داده اگر تا شش ماه تغییر ویژه‌ای در قانون انجام شود و تعرفه‌ها کاهش یا افزایش یابد، بتواند مابه‌التفاوت آن را از واردکنندگان دریافت کنند که این مسئله نگرانی‌هایی در بین آن‌ها ایجاد کرده است.

ادامه مطلب

سامانه همتا

خطاهای استعلام IMEI گوشی از همتا

کاربران هنگام استعلام شناسه IMEI از سامانه همتا ممکن است با خطا مواجه شوند که این موضوع می‌تواند به علت اشتباه وارد کردن IMEI، غیرفعال شدن آن یا غیرمعتبر بودن آن باشد، اما هریک از این خطاها را می‌توان رفع کرد.

ادامه مطلب

همراه اول

همراه اول از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور حمایت می‌کند

میزگرد تخصصی «بومی سازی صنعت ICT - دستاوردهای اپراتورهای موبایل» با حضور نمایندگانی از سوی اپراتورهای تلفن همراه و چهره‌های علمی برگزار و به ظرفیت‌های عملیاتی اپراتورهای تلفن همراه به خصوص همراه اول برای حمایت از شرکت‌های فناور ایرانی پرداخته شد.

ادامه مطلب

بیت کوین

کاخ بیت کوین فرو ریخت!

ریزش بیست درصدی بیت کوین در کمتر از سه ساعت.

ادامه مطلب

سامسونگ

سامسونگ پشتیبانی از کیف پول سخت‌افزاری رمزارز را به گلکسی اضافه کرد

دارندگان گوشی‌های هوشمند گلکسی از این پس می‌توانند به لطف کیف پول اختصاصی سامسونگ، رمزارزهای خود را در گوشی‌ هوشمند مدیریت و ترید کنند.

ادامه مطلب

نیمه هادی

رقابت جنگی کشورها برای تولید انواع نیمه هادی

کمبود انواع نیمه هادی در جهان که بازار محصولات الکترونیک و خودرو را با کمبود مواجه کرده، موجب شده تا رقابت شدیدی میان کشورها برای تولید این محصول آغاز شود.

ادامه مطلب

نرم افزار کسب و کار

معاون فناوری مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان:

توانمندسازی کسب‌وکارهای فناورانه جوانان، خروجی رویداد استارتاپی است

معاون فناوری مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان گفت: خروجی این رویداد استارتاپی توانمندسازی کسب‌وکارهای فن‌آورانه جوانان استان است.

ادامه مطلب

علی وحدت

رئیس هیات عامل صندوق نوآوری مطرح کرد؛

افزایش خط اعتباری صندوق های پژوهش و فناوری به ۸۰۰ میلیارد تومان

رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی از افزایش خط اعتباری صندوق های پژوهش و فناوری خبر داد و گفت: در حال حاضر ۸۰ میلیارد تومان خط اعتباری این صندوق ها است.

ادامه مطلب

گوشی موبایل

بازار تلفن‌همراه؛ روزهای خوش خریداران

بازار تلفن‌همراه در هفته‌های اخیر با افت قیمت خاصی مواجه شده است، به طوری که گویا قیمت‌ها به کمترین میزان خود رسیده است.

ادامه مطلب