سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
کسب-و-کار
اندروید

اندروید ۱۲ قابلیت کنترل موبایل با حالت صورت را ممکن می کند

در نسخه آزمایشی اندروید ۱۲ قابلیت هایی برای کنترل موبایل با حالات صورت ارائه شده است.

ادامه مطلب

رمز ارز

ارزش بازار ارزهای مجازی به ۲ تریلیون دلار رسید

ارزش بازار ارزهای مجازی به دنبال افزایش قیمت بیت کوین و سایر ارزها مانندکاردانو، ایکس پی آر و دوج کوین، در روز شنبه به ۲.۰۶ تریلیون دلار رسید.

ادامه مطلب

گوشی همراه

زمان عرضه گوشی پیکسل ۵ ای مشخص شد

منابع مطلع می‌گویند شرکت گوگل به احتمال زیاد گوشی پیکسل ۵ ای را در تاریخ ۱۷ آگوست یعنی فردا عرضه خواهد کرد. این گوشی دارای باتری بزرگ‌تری خواهد بود.

ادامه مطلب

رمز ارز

درخواست نماینده مجلس از دادستان کل کشور برای مسدودسازی صرافی‌های رمزارز خارجی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در نامه‌ای خطاب به دادستان کل کشور، خواهان برخورد با صرافی‌های مشکوک رمزارز خارجی و مسدودسازی آن‌ها در کشور شده است.

ادامه مطلب

تمرکز

افزایش قدرت تمرکز با محصولی دانش‌بنیان/ اسباب‌بازی هوشمند برای کودکان

متخصصان در یک شرکت دانش‌بنیان موفق به ساخت گجتی هوشمند شده‌اند که جنبه درمانی و سرگرمی را کنار هم دارد.

ادامه مطلب

سامسونگ

سامسونگ از نسخه تام براون گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ‎۳ رونمایی کرد

امروز سامسونگ در جدیدترین رویداد آنپکد خود دست پر حضور داشت و از دو گوشی تاشو، ایرباد بی‌سیم و ساعت هوشمند رونمایی کرد. اما کره‌ای‌ها به همین محصولات بسنده نکردند و نسخه ویژه آن‌ها را هم معرفی کردند که تحت نسخه تام براون روانه بازار می‌شوند. تمام محصولات جدید سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد ۳، گلکسی زد فلیپ ۳، ایرباد گلکسی بادز ۲ و ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ در این نسخه ویژه به فروش خواهند رسید.

ادامه مطلب

 شیائومی

شیائومی پرفروش‌ترین برند موبایل جهان شد

گزارش شرکت تحقیقاتی «کانترپوینت» نشان می‌دهد که شیائومی در ماه ژوئن ۲۰۲۱ برای اولین بار جایگاه پرفروش‌ترین برند موبایل جهان را از سامسونگ و اپل ربوده است.

ادامه مطلب

گوشی موبایل

مشخصات کامل اولین موبایل اندرویدی جهان با پشتیبانی شارژ بی‌سیم مغناطیسی منتشر شد

ریلمی در جریان رویداد رونمایی از شارژ بی‌سیم مغناطیسی MagDart، برخی مشخصات گوشی مفهومی ریلمی GT فلش، اولین موبایل اندرویدی جهان با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم مغناطیسی را معرفی کرد. اکنون مشخصات کامل این گوشی به صورت کامل به اشتراک گذاشته شده است.

ادامه مطلب

گوشی

بازار گوشی در خطر کمبود و گرانی

فعالان بازار با تاکید بر رشد واردات گوشی‌های شیائومی در ماه‌های اخیر و برخورداری این محصولات از تکنولوژی روز و در عین حال قیمت مناسب برای مصرف‌کننده، معتقدند که ممنوعیت واردات مدل‌های پرمصرف، تعادل بازار را بهم می‌زند ‌و مردم را از برخورداری از گوشی‌های با کیفیت مطلوب ‌و مقرون‌به‌صرفه محروم می‌کند.

ادامه مطلب

گلکسی

حدود قیمت گلکسی A۲۲ ۵G سامسونگ چقدر است

گوشی سامسونگ گلکسی A۲۲ ۵G اوایل تیر ماه با قیمت پایه ۲۳۰ یورو وارد بازار اروپا شده بود. اکنون قیمت اقتصادی‌ترین موبایل ۵G سامسونگ در بازار هند نیز مشخص شده است. کنار هم قرار دادن قیمت بازارهای مختلف می‌تواند یک حدود قیمت از این محصول را در بازار ایران ارائه کند.

ادامه مطلب