سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
کسب-و-کار
فناوری

گرایش‌های برتر فناوری‌ در کسب و کار چیست؟

محققان معتقدند، در دهه آینده پیشرفت فناوری بیشتری را نسبت به ۱۰۰ سال گذشته تجربه خواهیم کرد و درک اثرات این تغییر می‌تواند از شوک‌های ناگوار به سیستم، افراد و سازمان‌ها جلوگیری کند البته کسب و کارهایی که بیشترین پیشرفت در زمینه فناوری را داشته باشند، از نظر سرمایه‌گذاری نیز در مکان مناسبی قرار دارند.

ادامه مطلب

رایانه‌های شخصی

شوک کمبود قطعه به بازار رایانه شخصی

فروش جهانی رایانه در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ به دلیل کمبود قطعات و موانع لجستیکی با کندترین نرخ از شروع پاندمی تاکنون رشد کرد.

ادامه مطلب

شیائومی

رفع ممنوعیت واردات گوشی‌های شیائومی/مشکل کدام مدل‌ها رفع شد؟

انجمن واردکنندگان موبایل اعلام کرد به‌دنبال ممنوعیت واردات برخی از مدل‌های پرمصرف گوشی شیائومی به‌دلیل مشکل عدم مسیریابی صحیح سرشماره‌های اضطراری، اکنون با به‌روزرسانی نرم‌افزاری، ممنوعیت واردات آن‌ها طی روزهای آینده برداشته خواهد شد.

ادامه مطلب

پرینتر

ساخت و توسعه نرم افزار جامع بهینه سازی پرینترهای سه بعدی

محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق به ساخت و توسعه نرم افزار بهینه سازی پرینترهای سه بعدی شدند.

ادامه مطلب

شیائومی

شیائومی از قفل درب هوشمند با پشتیبانی از سیستم تشخیص چهره رونمایی کرد

شیائومی طیف وسیعی از محصولات هوشمند را تولید و به مشتریان خود در کشور چین و سایر مناطق جهان ارائه می‌کند. یکی از این محصولات، قفل درب هوشمند است که اکنون نسخه جدیدی با قابلیت باز کردن قفل توسط چهره معرفی شده است.

ادامه مطلب

سامسونگ

رندرهای گلکسی A۱۳ ۵G منتشرشد: ارزان‌ترین موبایل ۵G سامسونگ

سامسونگ در تلاش است تا مثل بسیاری از برندها گوشی‌های ۵G بیشتری را به دست کاربران برساند. این شرکت به‌زودی از ارزان‌ترین موبایل ۵G خود با نام گلکسی A۱۳ ۵G پرده برمی‌دارد که به‌تازگی رندرهای آن به سطح اینترنت راه پیدا کرده است.

ادامه مطلب

فیس بوک

فیس بوک توسعه محصول را به تعویق انداخت

فیس بوک فرایند توسعه محصول خود را کند کرده تا با توجه به افشاگری کارمند سابقش بررسی اعتباری درباره شرکت انجام دهد.

ادامه مطلب

مک بوک

مک بوک پروی جدید اپل پاییز عرضه می‌شود

بعد از به‌روزرسانی آیفون، آی پد و ساعت اپل، گفته می‌شود این شرکت به دنبال عرضه مدل جدیدی از لپ تاپ مک بوک پرو در پاییز سال جاری میلادی است.

ادامه مطلب

اکسل

اکسل برای چه کارهایی مناسب نیست؟

اکسل با وجود امکانات گسترده برای محاسبه و تحلیل داده‌ها، معمولا برای کار با پایگاه داده‌ها یا مسائل پیچیده مناسب نیست و شاید نتواند تمام نیازهایتان را برطرف کند.

ادامه مطلب

ارز دیجیتال

اقبال بانک های مرکزی جهان به راه اندازی ارز دیجیتال

به گفته مؤسسه رتبه‌بندی «مودی»، با تغییر رفتار مصرف کنندگان در سراسر جهان در طول همه گیری کرونا، تعداد کشورهایی که بانک مرکزی آن‌ها در حال ایجاد ارزهای دیجیتال هستند، به طور چشمگیری افزایش یافته است.

ادامه مطلب