دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تلفن همراه

روابط عمومي وزارت ارتباطات اعلام کرد: قطع بيش از 9 هزار سيم کارت مزاحم

به گفته رييس مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، در يک هفته اخير بيش از 9 هزار سيم کارت شخصي که اقدام به ارسال پيامک هاي تبليغاتي مي کردند قطع شده است.

شرایط گارانتی گوشی‌های سامسونگ در ایران اصلاح شد

مدیرکل حقوقی سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: طبق سیاست‌های گارانتی سامسونگ خرابی ناشی از نصب نرم افزار و برنامه‌های متفرقه شامل گارانتی نبود که این موضوع تغییر کرد.

طرح بانک مرکزي به زودي اجرا مي‌شود الزامي شدن احراز هويت تراکنش‌هاي موبايلي

مديراداره نظام‌هاي پرداخت بانک مرکزي از طرح اين بانک براي الزامي‌شدن احراز هويت در تراکنش‌هاي موبايلي در آينده نزديک خبر داد و گفت: اجراي اين کار در مرحله اول مي‌تواند مشکلاتي را براي افرادي به همراه داشته باشد که سيم‌کارت‌شان به نام خودشان نيست، ولي اجراي اين طرح از کلاهبرداري‌ها و ساير مشکلات اين حوزه مي‌کاهد.

قانون لغو گارانتي گوشي‌ با دانلود از مارکت‌هاي ايراني تغيير کرد

مشکل لغو گارانتي گوشي‌ها در صورت دانلود برنامه از فروشگاه‌هاي آنلاين غير از گوگل‌پلي، با توافق بين سازمان فناوري اطلاعات و شرکت سازنده‌ي اين گوشي‌ها رفع شده است.

رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي: مردم براي شناسايي پيامک هاي مزاحم به ما کمک کنند

رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات از تشديد برخورد با ارسال کنندگان پيامک هاي تبليغاتي پس از دستور رييس جمهوري خبر داد.

پرونده‌ي قاچاق گوشي بسته شد

طرح رجيستري يا شناسنامه‌دار کردن تجهيزات سيم‌کارت‌خور که در طول سال‌هاي گذشته، چندين بار اجراي ناموفقي داشت، بالاخره به‌صورت کامل براي گوشي‌ها اجرايي شد و به گفته مسوولان، سهم قاچاق اين کالا را به عدد تقريبي صفر رساند و اکنون در حال طي مراحل بعدي براي ساير تجهيزات الکترونيکي است.

در پي انتقاد صبح امروز رييس جمهوري انجام شد؛ اخطار وزير ارتباطات به دفاتر متخلف ارائه کننده سيم کارت

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در توييتي درباره ارسال پيامک هاي تبليغاتي مزاحم به دفاتر خدمات ارتباطي متخلف در اين حوزه اخطار جدي لغو مجوز داد.

اينفوگرافي / عوامل کاهش عمر مفيد باتري موبايل

متخصصان فعال در حوزه فناوري گوشي‌هاي هوشمند مي‌گويند درصورتي که از گوشي‌ خود به درستي مراقبت نکنيد، دچار مشکلات جدي شده و عملکردشان تضعيف مي‌شود.

گوشی‌های ویندوزی فقط تا پایان سال 2019 پشتیبانی می‌شوند

مایکروسافت اعلام کرده که گوشی‌های هوشمندی مبتنی بر ویندوز 10تنها تا پایان سال 2019 میلادی پشتیبانی خواهند شد.

عرضه‌ي شماره‌هاي جديد اعتباري همراه اول

شماره‌هاي جديد اعتباري همراه اول با پيش شماره 0992 با امکان برخورداري از اينترنت پرسرعت نسل 4 و 4.5 در کليه‌ي نقاط فروش اين اپراتور از دي ماه 1397 در سراسر کشور عرضه شده است.

مطالب پر بازدید آرشیو