دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تلفن همراه

«خدمات ارزش افزوده» ناخواسته را لغو کنيد

خدمات ارزش افزوده که شامل مسابقات و رأي‌گيري تبليغات موبايلي، بازي آنلاين و غيره مي‌شوند، اگرچه بايد با اطلاع مشترکين فعال شوند اما در مواردي که با تبليغات کاذب و گمراه‌کننده، مشترکين به فعال‌سازي اين خدمات اقدام کرده‌اند، مي‌توان نسبت به غيرفعال‌سازي آن اقدام کنند.

رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه مطرح کرد؛ ادعای دروغین که باعث افزایش 10درصدی قیمت تلفن همراه شد

رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور گفت: تمامی واحدهای صنفی خرید و فروش و تعمیر تلفن همراه موظف هستند برای ارائه خدمات، کارت ملی دریافت کنند.

سايت ثبت گوشي مسافري به زودي بسته مي‌‌شود

مديرکل فناوري اطلاعات ستاد مرکزي مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: بسته شدن سايت ثبت گوشي مسافري از اول اسفند ماه صحت ندارد.

چند دليل براي لزوم تغيير مالکيت گوشي‌هاي دست‌دوم

کساني که به خريد گوشي‌هاي دست‌دوم اقدام مي‌کنند، لازم است با مراجعه به سامانه‌ي همتا، مالکيت دستگاه را به‌نام خود تغيير دهند تا بتوانند از سيم‌کارت جديد استفاده کنند، در غير اين صورت، تلفن همراه برروي سيم‌کارت جديد فقط به مدت ?? روز قابل استفاده خواهد بود.

دسترسی به نسل پنجم موبایل در سال 98

وزیر ارتباطات از دسترسی به نسل پنجم ارتباطات همراه 5G ) و توسعه فناوری اینترنت اشیاء (IOT) به عنوان برنامه های سال 98نام برد.

تکنيک احراز هويت جديد در تلفن همراه براي جلوگيري از هک شدن

فناوري ليپاس يا احراز هويت با اسکن حرکات لب، براي جلوگيري از سوءاستفاده از تلفن همراه طراحي شده است.

چند گوشی با رجیستری غیرفعال شد؟

تعداد گوشی‌هایی که از زمان آغاز طرح رجیستری مسدود شدند، طبق آخرین آمار تا پایان خردادماه سال جاری، 241هزار و 637گوشی از برندهای متخلف است.

گزارش پايش جامعه اطلاعاتي؛ ايران درميان مقرون به‌صرفه‌ترين کشورها در نرخ موبايل باندپهن

برمبناي گزارش ساليانه پايش جامعه اطلاعاتي، ايران، سريلانکا، بوتان و ميانمار به عنوان کشورهاي داراي مقرون به صرفه‌ترين نرخ خدمات موبايل باندپهن اعلام شده اند.

راهکارهايي براي افزايش امنيت گوشي‌هاي هوشمند

کارشناسان فعال در حوزه امنيت سايبري به تازگي با انتشار گزارشي به کاربران توصيه کرده‌اند که با رعايت نکات امنيتي قادر خواهند بود از نفوذ هکرها به اطلاعات شخصي موجود در گوشي‌هاي هوشمند خود جلوگيري به عمل بياورند.

کاربران آيفون مراقب شنود مکالمات‌شان باشند!

گزارش‌هاي متعددي از سوي کارشناسان و کاربران محصولات اپل منتشر شده که نشان مي‌دهد وجود يک باگ جديد در پلتفرم تماس ويديويي فيس تايم، امکان شنود صداي پيرامون کاربران را به افراد غريبه و هکرها مي‌دهد.

مطالب پر بازدید آرشیو