جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تلفن همراه

امسال؛ سال رکود بازار موبايل خواهد بود؟

محققان فعال در موسسه گارتنر اعلام کرده‌اند که نخستين فصل از سال جاري ميلادي با ريزش ?.? درصدي در فروش و عرضه گوشي‌هاي هوشمند در بازارهاي جهاني روبرو بوده است.

وزیر ارتباطات: نسل پنجم موبایل را راه‌اندازی می کنیم

وزیر ارتباطات گفت: به رغم تحریم‌ها نسل پنجم ارتباطات سیار (5G) را در کشور راه‌اندازی می‌کنیم.

چند درصد ایرانی‌ها گوشی هوشمند دارند؟

نتایج نظرسنجی ملی اخیر ایسپا نشان می‌دهد، 69درصد کسانی که موبایل دارند، از گوشی هوشمند استفاده می‌کنند.

ماجرای خاموشی گوشی‌های آیفون چیست؟

شاید نتوان با قطعیت از کاهش آمار خرید گوشی‌های آیفون پس از مشکلاتی که اپل برای اپلیکیشن‌های ایرانی ایجاد کرده خبر داد، اما به اعتقاد کارشناسان، کاربرانی هستند که درصورت نیاز به جایگزینی گوشی‌هایشان پس از سرقت، خرابی و شکستگی، سیستم عامل اندروید را جایگزین iOS کنند.

سيستم عامل بومي موبايل راه‌اندازي شد

رئيس سازمان فناوري اطلاعات با اشاره به ايجاد سيستم عامل موبايل براي نيازهاي بومي گفت: به سيستم عاملي نياز داريم که نسبت به دو فاکتور امنيت و استقلال آن مطمئن باشيم، اما اين به معناي اجبار براي همه نيست و قرار نيست جايگزين تمامي سيستم‌هاي عامل شود.

آخرين مرحله راه‌اندازي سامانه ثبت گوشي مسافري

طبق اعلام کميته اجراي طرح رجيستري، رجيستري موبايل مسافري به شکل فعلي از اول خرداد لغو مي‌شود و از ماه آينده اين سامانه فقط پذيراي گوشي‌هاي مسافران واقعي خواهد بود که اين مهلت به هيچ وجه تمديد نمي‌شود.

افزایش اعتبار خط موبایل با کد #117 *10*

مشترکان دائمی همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری کد ستاره 10ستاره 117مربع اعتبار میان‌دوره خود را افزایش دهند.

ماجراي 600 هزار گوشي توقيفي يکساله شد

حدود يک سال از طرح ماجراي600 هزار گوشي توقيفي در گمرک مي‌گذرد، رئيس گمرک گفته بخش زيادي از گوشي‌ها ترخيص شدند و به گفته وزير ارتباطات به دليل اختلاف قوه قضاييه و مجريه بر سر آزادسازي گوشي‌ها، موضوع به جلسه سران سه قوه ارجاع شده است.

اپليکيشن‌هاي موبايل مجوز فروش بليت هواپيما ندارند!

سخنگوي سازمان هواپيمايي کشوري اعلام کرد که اپليکيشن‌هاي موبايلي مجوز فروش بليت هواپيما ندارند و اين اقدام از سوي آنها بدون طي شدن مسير قانوني است.

ترخیص 600هزار گوشی مانده در گمرک به جلسه سران قوا ارجاع شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، درباره 600هزار گوشی همراه که در گمرک مانده‌اند، گفت: این موضوع به جلسه سران سه قوه ارجاع شد، چرا که اختلافی میان دستگاه قضا و دولت درباره آزادسازی این گوشی‌ها ایجاد شده بود.

مطالب پر بازدید آرشیو