یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تلفن همراه

لزوم احراز هويت مشترکان هنگام خريد سيم‌کارت

اپراتورها براي جلوگيري از سوءاستفاده از خريد سيم‌کارت، موظف هستند تنها در دفاتر منتخب خود به کساني که سيم‌کارتي به نامشان نيست، سيم‌کارت بدهند و ساير افراد نيز براي احراز هويت از رمز يک‌بار مصرف استفاده مي‌کنند.

قيمت گوشي‌هاي وارداتي چگونه محاسبه مي‌شود؟

با آگاهي از قيمت دلاري گوشي‌ها ممکن است اين تصور ايجاد شود که قيمت گوشي‌ها در ايران از حاصل‌ضرب اين اعداد در قيمت دلار به دست مي‌آيد؛ اين در حالي است که عواملي مانند هزينه گمرک و ماليات بر ارزش افزوده و سود عمده‌فروشي و خرده‌فروشي در قيمت نهايي آن تاثيرگذار است.

توليد 2 ميليون گوشي هوشمند ايراني در 2 سال آينده

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در مراسم امضاي تفاهم نامه حمايت از توليد گوشي هاي ايراني، تحقق اين هدف را کمک به توسعه تحول ديجيتال و انقلاب صنعتي چهارم عنوان کرد.

در مقابله با ویروس کرونا چگونه گوشی خود را ضدعفونی کنیم؟

تمیز و ضدعفونی کردن گوشی‌های موبایل بدون شک یکی از مهمترین کارهایی است که افراد این روزها باید به منظور مقابله با انتشار ویروس خطرناک کرونا انجام دهند.

منتظر چه گوشی‌هایی در سال 2020باشیم؟

کارشناسان فعال در حوزه فناوری به تازگی فهرستی از گوشی‌های هوشمندی را که قرار است در سال آینده میلادی روانه بازارهای جهانی شوند، منتشر کرده‌اند.

هر آنچه براي رجيستري گوشي‌ همراه بايد بدانيم

اگرچه مهم‌ترين هدف رجيستري گوشي‌هاي موبايل جلوگيري از قاچاق اعلام شده بود، اما با وجود گذشت دو سال از اجرايي شدن اين طرح، هم‌چنان مشکلاتي براي برخي کاربران همراه ايجاد شده و هنوز هستند افرادي که درباره چگونگي اين موضوع و تبعات احتمالي آن سوالاتي دارند.

پيامک دريافت هزينه براي جلوگيري از قطع گوشي جعلي است

پيامکي مبني‌بر دريافت هزينه براي جلوگيري از قطع شدن تلفن همراه، جعلي است و با هدف دريافت مشخصات کارت بانکي ارسال مي‌شود.

آیفون 12متفاوت تر از قبل!

بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری برآورد و اعلام کرده‌اند که اپل احتمالاً تغییرات قابل توجهی را در طراحی ظاهری آیفون 12در سال آینده ایجاد خواهد کرد.

فروش 100 هزار گوشی تنها در یک دقیقه!

هواوی تنها در عرض مدت یک دقیقه، 100هزار دستگاه گوشی Mate 30 مجهز به قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G را به فروش رسانده است.

با الهام از طرح قديمي ريزر؛ تصاوير جديد از موبايل تاشو موتورلا منتشر شد

تصاويري از موبايل تاشو موتورلا منتشر شده است. اين تصاوير نشان مي دهند دستگاه از طرح قديمي موبايل ريزر الهام گرفته و داراي يک نمايشگر يکپارچه است.

مطالب پر بازدید آرشیو