جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تلفن همراه

حالت‌هاي مختلف نتيجه استعلام اصالت گوشي

خريداراني که قصد خريد گوشي تلفن همراه دارند، بايد با مراجعه به سامانه‌ي همتا، اصالت دستگاه را استعلام کنند.

از معافیت گمرکی برای واردات گوشی استفاده کنید

اگر چه واردات گوشی مسافری در برهه‌ای به یکی از راه‌های واردات چمدانی گوشی‌های قاچاق تبدیل شده بود، اما ظاهرا با اتصال میان گمرک و ناجا این مشکل حل شده و در مقابل مسافران واقعی می‌توانند از 80 دلار معافیت گمرکی خود برای واردات گوشی استفاده کنند.

هفته سرنوشت‌ساز پیش روی بازار تلفن همراه

رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه با بیان این‌که در یک ماه اخیر 500 تا 550 تلفن همراه ثبت سفارش شده است، گفت: شرایط بازار در هفته آینده معیار مناسبی برای پیش‌بینی آینده بازار و فعالیت واردکنندگان اصلی است.

علت محدود بودن ارسال پیامک چیست؟

با افزایش ارسال پیامک با شماره‌های شخصی، رگولاتوری سقف ارسال پیامک را در شبانه‌روز 500 عدد تعیین کرد تا این موضوع رضایتمندی مشترکین را در پی داشته باشد، اگرچه برخی کاربران ممکن است تصور کنند اپراتورها به دلایل غیرموجه، این پیامک‌ها را مسدود می‌کنند.

جزئيات ايجاد سيستم عامل بومي براي گوشي‌هاي داخلي

تصميمي که به‌دنبال حذف اپليکيشن‌هاي ايراني از مارکت‌هاي خارجي، براي ايجاد سيستم عامل بومي براي گوشي‌هاي داخلي گرفته شده، در واقع در راستاي حمايت از استارتاپ‌هاي داخلي است و البته اين سوال وجود دارد که اين محصول بومي تا چه اندازه مي‌تواند با تأمين دو فاکتور امنيت و استقلال، پاسخگوي نيازهاي داخلي باشد.

در سوال از وزير ارتباطات نگهبان سلامي: آنتن‌دهي خطوط همراه اول و ايرانسل با مشکل مواجه است

نماينده خواف و رشتخوار با بيان اينکه مشکل آنتن‌دهي خطوط همراه اول و ايرانسل در بسياري از روستاها وجود دارد، گفت: در مراکز استان‌ها هم وضعيت آنتن‌دهي تلفن همراه بهتر نشده است و مشکلات زياد وجود دارد.

چطور حافظه گوشی‌های هوشمند را ارتقا دهیم؟

یکی از اتفاقاتی که بدون شک خاطر بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند را مکدر می‌کند، مشاهده پیغام و هشدار کمبود حافظه بر روی گوشی و عدم ذخیره اطلاعات و نصب برنامه‌های جدید است.

قبل از خريد، قيمت را استعلام کنيد افزايش قيمت گوشي با بهانه‌هاي مختلف!

درحالي که ممکن است هر يک از فروشندگان در بازار، قيمت دلخواه خود را براي گوشي‌هاي همراه اعلام کنند، خريداران بايد پيش از خريد، از قيمت گوشي مورد نظر خود مطلع شوند.

در تابستان گوشي‌تان را از گرماي هوا دور کنيد

اگرچه فرارسيدن تابستان و گرماي هوا مي‌تواند به معني پياده‌روي‌هاي مطبوع در پارک‌ها در بعداز ظهرهاي گرم باشد، اما اين موضوع هم‌چنين مي‌تواند گوشي همراه شما را در معرض آسيب گرما قرار دهد.

برای اطلاع از گرانفروشی؛ استعلام قیمت گوشی موبایل از طریق سامانه 124ممکن شد

سامانه اطلاع رسانی ثبت تلفن همراه (رجیستری) از امکان استعلام قیمت گوشی تلفن همراه از طریق سامانه 124مربوط به سازمان حمایت از مصرف کنندگان خبر داد.

مطالب پر بازدید آرشیو