شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

تلفن همراه

نکاتي براي گرفتن يک عکس خوب با دوربين گوشي

همواره نکاتي در عکاسي با دوربين گوشي هاي هوشمند وجود دارد که توجه به آن مي‌تواند تا حد زيادي در افزايش کيفيت و بهبود نتيجه آن تاثيرگذار باشد.

نقش اپراتورهاي موبايل در پيشگيري از وقوع بحران کدام کشورها در شرايط بحران، پيامک هشدار عمومي مي‌فرستند؟

در حالي‌که تجربه استفاده از سيستم انتشار سلولي (Cell Broadcast) پيش از اين‌هم در ايران وجود داشت، پس از وقوع سيل در ايران، اپراتورها تصميم به استفاده از اين امکان براي اطلاع‌رساني در شرايط بحران گرفتند.

کاربران گوشي‌هاي هواوي VLC را نصب کنند

به نظر مي‌رسد که کاربران گوشي‌هاي هواوي از اين پس قادر خواهند بود نرم افزار پخش محتواي چند رسانه‌اي وي‌ال‌سي را دريافت و دانلود کنند.

خداحافظی برندهای موبایل از ایران

فروشندگان علاءالدین می‌گویند نشان‌های تجاری بزرگ در حال بستن نمایندگی‌هایشان در ایران هستند.

علت خطاي استعلام IMEI تلفن همراه از سامانه همتا چيست؟

خطاهايي که در صورت استعلام شناسه IMEI از سامانه همتا دريافت مي‌کنيد، مي‌تواند به علت اشتباه وارد کردن IMEI، غيرفعال شدن آن يا غيرمعتبر بودن آن باشد که براي هريک از اين خطاها راهکارهايي وجود دارد.

چگونه اعلان‌هاي گوشي خود را مديريت کنيد

اين روزها با گوشي‌هاي هوشمند و اپليکيشن‌هاي مختلفي که روي آن نصب است هر لحظه نوتيفيکيشن يا اعلاناتي را از اين اپ‌ها دريافت مي‌کنيد که به شما مي‌گويند پيامي دريافت کرده‌ايد يا يک خبر جديد در دنياي مجازي منتشر شده است.

رجیستری گوشی مسافری روی میز خدمات الکترونیکی

در صورتی که عوارض دستگاه سیم‌کارت‌خور خود را پرداخت کرده‌اید اما هنوز دستگاهتان قانونی نشده و یا اطلاعات دستگاهتان از گمرک برای همتا ارسال نشده، باید نسبت به ثبت درخواست پیگیری در میز خدمات الکترونیک گمرک اقدام کنید.

دارندگان گوشي‌هاي شيائومي مراقب باشند!

به تازگي کارشناسان امنيت سايبري هشدار داده اند که مرورگرMI browser که به صورت پيش فرض بر روي گوشي‌هاي هوشمند برند چيني شيائومي نصب شده، به هکرها اجازه دسترسي و نفوذ به اطلاعات کاربران را مي‌دهد.

12هزار سیم کارت در نوبت مسدودشدن

رئیس پلیس آگاهی ناجا از کاهش 40 درصدی کلاهبرداری کارت به کارت در سراسر کشور خبر داد و گفت: در این خصوص بیش از 3 هزار خط تلفن همراه مسدود شد.

تمديد مکالمه رايگان همراه اولي‌ها در مناطق سيل زده لرستان

همراه اول ارائه مکالمه رايگان در مناطق سيل‌زده استان لرستان را تمديد کرد.

مطالب پر بازدید آرشیو