جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تلفن همراه

چرا قيمت گوشي به ثبات نمي رسد؟!

اگر افزايش نرخ ارز را مهم‌ترين عامل گراني کالاها بدانيم که طي يک سال گذشته عاملي اجتناب‌ناپذير بوده، اما عوامل ديگري مانند سودجويي برخي فروشندگان از اسم رجيستري و يک بام و دو هواي واردات گوشي و مشکلات واردکنندگان و اختلال‌هاي چندباره در سامانه همتا، افزايش قيمت گوشي را پررنگ‌تر کرده و سريال گراني اين کالا هنوز هم ادامه دارد.

توصيه به خريداران مجازات حبس در انتظار جاعلين شناسه IMEI موبايل

سامانه اطلاع رساني رجيستري تلفن همراه با هشدار نسبت به اقدام برخي سودجويان در جعل شناسه IMEI گوشي هاي تلفن همراه، اعلام کرد که مجازات قانوني از جمله حبس و جزاي نقدي در انتظار جاعلين است.

صداي پاي گلکسي فولد مي‌آيد!

به نظر مي‌رسد که سامسونگ قصد دارد به زودي تاريخ و زمان عرضه عمومي گلکسي فولدر را اعلام کند.

رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه: طرح ریجستری گوشی‌های مسافری 30 اردیبهشت به پایان می‌رسد

رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور گفت: طی چند روز گذشته تلفن همراه حدود 20درصد افزایش قیمت داشته و از 60 الی 70 مدل تلفن همراه موجود در بازار فقط 20 الی 30مدل آن توسط فروشندگان عمده به فروش می‌رسد.

با شماره گیری #800* از سرویس های ارزش افزوده خط خود مطلع شوید

در صورتی که با کم شدن نامتناسب شارژ سیم‌کارت و یا هزینه‌ی بالای قبض مواجه می‌شوید، سریعاً شماره‌ی #800* را بگیرید تا اگر در سرویس‌های ارزش افزوده عضو شدید، از آن آگاهی یافته و بتوانید این خدمات را غیرفعال کنید.

دوربين گوشي جديد سامسونگ زير نمايشگر مي‌رود؟

به نظر مي‌رسد که سامسونگ در حال توسعه يک دوربين جديد است تا بتواند آن را در قسمت زير نمايشگر گوشي‌هاي هوشمند تعبيه کند و محصولي کاملا بدون حاشيه توليد کند.

طبق گزارش سه ماهانه اپل؛ کاهش فروش آيفون همچنان ادامه دارد

آخرين گزارش عملکرد سه ماهه شرکت اپل نشان مي دهد روند کاهش فروش آيفون همچنان ادامه دار است. در همين راستا سودآوري شرکت ??درصد کاهش يافته است.

سخنگوي ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خبر داد: رجيستري موبايل مسافري لغو نمي‌شود

سخنگوي ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد که رجيستري موبايل وارداتي از طريق مسافري از اول خردادماه لغو نخواهد شد بلکه تنها براي مسافران واقعي قابل اجرا و ثبت است چرا که نمي‌خواهيم بستري براي قاچاق گوشي تلفن همراه حتي به صورت قانوني باز شود.

پايان ارديبهشت آخرين مهلت رجيستري موبايل مسافري

رجيستري موبايل مسافري از اول خرداد لغو مي‌شود و از ماه آينده اين سامانه فقط پذيراي گوشي‌هاي مسافران واقعي خواهد بود.

موبایل های سونی از رونق افتادند/ احتمال تعطیلی بخش موبایل

آمارهای سونی نشان می دهد کسب و کار موبایل این شرکت از رونق افتاده است و در 12ماه گذشته این شرکت فقط 6.5میلیون دستگاه موبایل فروخته است.

مطالب پر بازدید آرشیو