شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تلفن همراه

پایش‌۲۴ ساعته تشعشعات موبایلی

تعداد شکایت‌های ثبت شده در رابطه با نگرانی از تاثیر منفی تشعشات آنتن‌های موبایل، تعداد ۴۸۷۳ مورد بوده است که تاکنون ۳۳۲۴ مورد از آنها مورد بررسی قرار گرفته و خاتمه یافته‌اند.

توسط سازمان تنظیم مقررات انجام شد: راه اندازی سامانه اندازه‌گیری تشعشعات دکل‌های تلفن همراه

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی امکان آن را فراهم کرد تا همه مردم بتوانند در سامانه اندازه‌گیری شدت امواج الکترومغناطیس میزان تشعشعات حاصل از دکل‌های تلفن همراه را رصد کنند.

معارفه صدری به عنوان عضو هیات مدیره همراه اول انجام شد

مجیدصدری که به‌ نمایندگی از سهامدار دولت، جایگزین مهدی غیناقی در هیأت‌مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران شده است، دراولین جلسه این هیئت معارفه شد.

مدیرعامل ایرانسل: امکان پژوهش دربارۀ ۶G را برای دانشمندان‌مان فراهم می‌کنیم

مدیرعامل ایرانسل در افتتاحیۀ سومین سمپوزیوم مخابرات بی‌سیم نوری و موج میلی‌متری غرب آسیا (WASOWC۲۰۲۰)، بر توسعۀ پژوهش‌های دانشگاهی در زمینۀ نسل ششم تلفن‌همراه (۶G)، تأکید کرد.

هیچ محدودیتی برای واگذاری سیم‌کارت به مهاجرینی که دارای مدارک اقامتی معتبر هستند؛ وجود ندارد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: محدودیتی برای واگذاری سیم‌کارت به مهاجرینی که دارای مدارک اقامتی معتبر هستند؛ وجود ندارد. در سامانه ۱۹۵نیز امکان ثبت شکایات اتباع سایر کشورها از دفاتر خدماتی فراهم می‎شود.

با یک پیامک استعلام کنید تعداد سیم کارت‌هایی که به نام شما در اپراتورهای موبایل ثبت شده است

وزارت ارتباطات با معرفی سامانه استعلام سرویس‌های مخابراتی اعلام کرد: کاربران می‌توانند از تعداد سیم‌کارت‌هایی که به نامشان ثبت‌شده است با ارسال پیامک به سرشماره ۳۰۰۰۱۵۰ مطلع شوند.

پوشش تلفن همراه داخل ساختمان جزو تعهدات اپراتورهاست

مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اعلام کرد: اپراتورها در پروانه خود متعهد شده اند که تمام شهر را از نظر آنتن تلفن همراه پوشش بدهند و این تعهد داخل ساختمان‌ها، پارک‌ها و پاساژهای متعارف را در بر می‌گیرد.

به دلیل مزاحمت پیامکی قطع بیش از ۳۰۰ هزار سیم کارت های شخصی

۳۳۳ هزار و ۳۵۴ سیم کارت شخصی به دلیل مزاحمت پیامکی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قطع شد.

همراه اول اعلام کرد دلیل اختلال خطوط همراه اول در تهران خرابی تجهیزات می باشد

به دنبال بروز اختلال در برقراری ارتباط تلفنی برخی مشترکان همراه اول، این اپراتور خرابی تجهیزات انتقال مخابرات را دلیل این اختلال عنوان کرد.

بهترین اپلیکیشن ها؛ درسیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران معرفی می شوند

ثبت نام برای حضور در سیزدهمین جشواره وب و موبایل ایران تا ۳۰ آبان ماه انجام می شود و داوری آثار شرکت کننده در این جشنواره در ۵ شاخه محتوا و خبری، سازمانی و اطلاع رسانی، کسب و کار، بازی و سرگرمی و گروه های ویژه از اول آذرماه آغاز می شود.

مطالب پر بازدید آرشیو