یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تلفن همراه

سرانجام نامشخص ابهامات ثبت سفارش تلفن همراه/ چرا وزارت صمت شفاف سازی نکرد؟

حدود یک ماه از طرح ابهامات درخصوص ثبت سفارش تلفن همراه از سوی مسئولان اتاق اصناف می‌گذرد، در این بین وزارت صمت بایستی،‌ در خصوص موضوع مذکور شفاف سازی کند.

رتبه دوم کشوری گیلان در شاخص ضریب نفوذ تلفن همراه

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان با بیان این که ضریب نفوذ تلفن همراه در استان نسبت به اسفند ۹۸ با رشد ۸.۵ درصدی از ۱۵۴ درصد به ۱۶۷.۱۵ درصد رسیده، گفت: در حال حاضر گیلان رتبه دوم کشور را در این شاخص به خود اختصاص داده است.

آپدیت اضطراری iOS ۱۴.۴.۲ را همین حالا نصب کنید

اپل می‌گوید آسیب‌پذیری خطرناکی که به‌صورت فعالانه مورد استفاده قرار می‌گیرد و به WebKit ارتباط دارد، در جدیدترین نسخه‌ی آی او اس، آیپد او اس و واچ او اس برطرف کرده است.

تعرفه ارائه خدمات موبایل در دفاتر پیشخوان تصویب شد

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تعرفه ارائه خدمات موبایل در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطات روستایی را تصویب کرد.

قطع خطوط اپراتور ایرانسل در آبادان و خرمشهر

مسئول مرکز خدمات ایرانسل در آبادان و خرمشهر گفت: حفاری شهرداری اهواز در محدوده منطقه راه آهن موجب قطع فیبر نوری اپراتور ایرانسل و قطع ارتباط این اپراتور در شهرهای آبادان و خرمشهر شد.

احراز هویت خریداران سیم کارت با رمز یکبار مصرف قانونی شد

وزارت ارتباطات با تاکید بر الزام قانونی احراز هویت مشترکان موبایل توسط اپراتورها، شیوه احراز هویت بیومتریک خریداران سیم کارت و عملیاتی کردن رمز یکبار مصرف این سیم کارت ها را اعلام کرد.

تلفن همراه در ایران از ترکیه و دبی ارزان‌تر است​​​​​​​

به گفته رئیس کمیسیون تنظیم بازار انجمن موبایل ایران، اکنون تنها تلفن همراه گران‌تر از دوران پیش از رجیستری نیست، بلکه ارزان‌تر است و کاربران می‌تواند با چهار میلیون تومان یک تلفن همراه با امکانات کامل بخرند.

سرویس eSIM به‌صورت آزمایشی در شبکه ایرانسل راه‌اندازی شد

مدیرعامل ایرانسل با انتشار مطلبی در صفحۀ شخصی خود در اینستاگرام از راه‌اندازی آزمایشی سرویس eSIM در شبکۀ ایرانسل خبر داد.

امروز برگزار می شود مراسم افتتاح اینترنت ۵G برای مشترکان همراه اول در تهران

آئین رونمایی از سایت ۵G همراه اول با رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور تعداد محدودی از مدیران و کارشناسان حوزه، یکشنبه ۱۰ اسفند برگزار می شود.

تعرفه واردات گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار از ۵ به ۱۲ درصد می‌رسد

با مصوبه مجلس شورای اسلامی، سود بازرگانی واردات تجاری موبایل بالای ۶۰۰ دلاری از یک به هشت درصد افزایش یافته و با احتساب چهار درصد حقوق و عوارض گمرکی، تعرفه واردات از ۵ به ۱۲ درصد افزایش خواهد یافت.

مطالب پر بازدید آرشیو