جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتباطات

مدیرعامل مبین نت: بدون تغییر تعرفه موبایل، اینترنت خانگی توسعه نمی‌یابد

مدیرعامل مبین‌نت باور دارد که مهم‌ترین قدم برای توسعه اینترنت پرسرعت خانگی، اصلاح تعرفه‌گذاری و سیاست‌های تنظیم‌گری در تمام بخش‌ها از جمله موبایل است.

واگذاری تلفن ثابت به شرط خرید اینترنت

چرا مخابرات برای واگذاری خط تلفن ثابت امکانات ندارد اما خط همراه با اینترنت را موجود دارد؟

سامانه سلب امتیاز مالکیت سیم کارت به دولت همراه متصل شد

معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از اتصال سامانه سلب امتیاز مالکیت سیم‌کارت به سامانه دولت همراه از ابتدای شهریور ماه سال جاری خبر داد.

کلیات تعرفه‌گذاری آبونمان تلفن ثابت تصویب شد

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت مخابرات ایران، امروز برگزار و کلیات مربوط به بسته پیشنهادی نحوه تنظیم هزینه تلفن ثابت از سوی شرکت مخابرات با هدف توسعه اساسی و سرمایه گذاری در این بخش زیرساختی به تصویب مجمع رسید

کد دستوری غیرفعال کردن مصرف آزاد اینترنت همراه اول و ایرانسل

به منظور جلوگیری از اعمال تعرفه اینترنت عادی برای مشترکان و جلوگیری از متضرر شدن کاربران تلفن همراه، طرح «کنترل مصرف آزاد اینترنت» توسط اپراتورها طراحی شده و مشترکان می‌توانند دسترسی خود به اینترنت با تعرفه عادی را مسدود کنند تا پس از اتمام اعتبار بسته اینترنت مشترکان، دسترسی به اینترنت آنها متوقف شود.

توسط کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات؛ تعرفه ارائه خدمات تلفن ثابت در دفاتر پیشخوان تصویب شد

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعرفه ارائه خدمات تلفن ثابت در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ICT روستایی و نیز دفاتر فروش حضوری اپراتورهای تلفن ثابت را به روزسانی و تصویب کرد.

مجازات مزاحمت تلفنی چیست؟

پس از کشف مزاحمت تلفنی برای بار اول، ارتباط تلفنی مزاحم به مدت یک هفته و برای بار دوم به مدت سه ماه همراه با اخطار کتبی قطع و تجدید ارتباط مستلزم پرداخت هزینه‌های مربوط خواهد بود. در صورت مزاحمت برای بار سوم شرکت، ارتباط تلفنی وی را به طور دایم قطع می‌کند.

درآمد ماهانه هر خط تلفن ثابت ۶۴۰۰ تومان است/ ۲۱ هزار تومان در ماه برای نگهداری هر خط هزینه می‌شود

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: در شرایطی که تعرفه‌های مخابراتی مربوط به ۱۲ سال پیش است، راه‌اندازی و فروش تلفن ثابت اساساً برای مخابرات توجیه اقتصادی ندارد.

هوشمندسازی در اولویت برنامه های تحقیق و توسعه همراه اول

علیرغم مدت کوتاهی که از تأسیس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول می گذرد، این مرکز توانسته اقدامات قابل توجهی را در زمینه های بومی سازی، پایلوت فناوری های جدید و توسعه اکوسیستم نوآوری در صنعت ارتباطات کشور انجام دهد.

ریزمکالمات تلفن را چطور می‌توان دریافت کرد؟

خلاصه کارکرد شامل ریزمکالمات شهری، بین شهری، بین‌الملل، شبکه هوشمند و موبایل تلفن‌های شهری را می‌توان از پرتال شرکت مخابرات ایران دریافت کرد.

مطالب پر بازدید آرشیو