جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتباطات

خط تولید سیم‌کارت بومی راه‌اندازی شد

با راه‌اندازی خط تولید بومی، سیم‌کارتی در اختیار مشترکان ایرانسل قرار می‌گیرد که مراحل طراحی، تولید و اجرای سیستم‌عامل آن، کاملاً در داخل کشور انجام شده است.

چارچوب موافقتنامه سطح خدمات در اپراتورها چیست؟

ضوابط و چارچوب موافقتنامه‌های سطح خدمات (SLA) یک قرارداد دوجانبه بین خدمت‌دهنده و خدمت‌گیرنده، با هدف تضمین کیفیت خدمات است و اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات علاوه بر الزام قانونی مصوبات، سعی می‌کنند این چارچوب را رعایت کنند و کاربران نیز در حساب کاربری خود می‌توانند سرعت و کیفیت سرویس خود را اندازه‌گیری کرده و در صورت وجود مشکل نسبت به ثبت ثبت درخواست و شکایت از طریق سایت اپراتور اقدام کنند.

هدیۀ ایرانسل برای مشترکان ناشنوا اعلام شد

ایرانسل، به مناسبت روز و هفتۀ جهانی ناشنوایان، به مشترکان ناشنوای خود، بستۀ اینترنت هدیه می‌دهد. همچنین در یک‌سالگی راه‌اندازی خدمت «ارتباط با مشتریان ایرانسل ویژۀ ناشنوایان»، مشترکانِ ناشنوا و کم‌شنوا می‌توانند به صورت پیامکی، درخواست دسترسی به این خدمت را ارسال کنند.

بررسی لایحه انتزاع کابل مسی و داکت از شرکت مخابرات در دستور کار مجلس قرار گرفت

بررسی لایحه زیرساخت شبکه مادر مخابراتی در دستور کار کمیسیون جهش تولید مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

مرکز مخابرات شهید عاطف توسعه می یابد

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مرکز مخابرات شهید عاطف از تاریخ ۱۱ مهر ماه آغاز می شود.

مدیرعامل مبین نت: بدون تغییر تعرفه موبایل، اینترنت خانگی توسعه نمی‌یابد

مدیرعامل مبین‌نت باور دارد که با وجود اقدامات انجام شده برای معرفی ۵G-FWA در حوزه اینترنت سازمانی، برای پیاده‌سازی آن در حوزه اینترنت خانگی راه زیادی وجود دارد.

تعرفه تماس و پیامک رومینگ اپراتورها چند است؟

هنگام سفر به کشورهای خارجی، برقراری ارتباط با ایران می‌تواند به دو شیوه خرید سیم‌کارت کشور مقصد یا استفاده از سرویس رومینگ سیم‌کارت‌های ایرانی انجام شود، اما ناآگاهی از نحوه استفاده از این سرویس می‌تواند هزینه‌های بالایی را برای کاربران بتراشد.

مراقب این تماس‌های مشکوک باشید

چند سالی می‌شود که موضوع تماس شماره‌های خارجی و ناشناس، بویژه با پیش‌شماره کشورهای کوچک آفریقایی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. به تازگی نیز تعداد این تماس‌ها افزایش یافته و گزارش‌ها حاکی از نگرانی مشترکان تلفن همراه از این موضوع است.

توضیح روابط عمومی مخابرات درباره صورتحساب برخی از مشترکین مخابرات منطقه پنج تهران با پیش شماره ۵

مدیر کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران اعلام کرد: صورتحساب تلفن ثابت این دوره تعداد معدودی از مشترکین اداره کل مخابرات منطقه پنج تهران ( که تلفن آنها با ۵ شروع می شود )، با احتساب بدهی گذشته صادر شده است.

مسدودسازی بیش از ۳۵۵هزار شماره شخصی چطور جلوی دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را بگیریم؟

کاربران برای جلوگیری از دریافت پیامک‌های تبلیغاتی می‌توانند از سامانه ۱۹۵ یا شماره‌گیری کد #۸۰۰* استفاده کنند و طبق آخرین آمار، تاکنون بیش از ۳۵۵ هزار شماره شخصی دلیل مزاحمت‌های پیامکی مسدود شده است.

مطالب پر بازدید آرشیو