جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتباطات

ساخت اولین ماهواره بخش خصوصی وارد فاز تست و تجمیع شد

رییس کنسرسیوم شرکت‌های فعال در حوزه فضایی از ساخت اولین ماهواره بخش خصوصی خبر داد.

آغاز کمپین "ارمغان پاییزی" شرکت مخابرات ایران با بسته های متنوع برای مشتریان

شرکت مخابرات ایران، کمپین پاییزه اینترنت پرسرعت خود را تحت عنوان ارمغان پاییزی برای مشتریان فعلی و مشتریان جدید از دهم آبان ماه اجرا می کند.

معارفه عضو جدید هیأت‌مدیره همراه اول

حجت نیکی‌ملکی، عضو جدید هیأت مدیره همراه اول امروز معارفه شد.

گزارش رگولاتوری از آخرین وضعیت ارتباطات: اینترنت موبایل ۹۰ میلیون مشترک دارد

گزارش رگولاتوری از بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در تابستان ۱۴۰۰ حاکی از عبور تعداد مشترکین اینترنت موبایل (سیار) از ۹۰ میلیون مشترک است. طی سه ماه دوم سال ضریب نفوذ تلفن همراه به ۱۵۶.۶۴ درصد رسید و این رقم برای ارتباطات سیار حدود ۱۰۶.۳۴ درصد است.

تکلیف اپراتورهای تلفن همراه برای انسداد سیم‌کارت‌های نامعتبر

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت: اپراتورهای تلفن همراه باید هویت صاحبان متقاضیان سیم کارت‌ها را به صورت کامل احراز و آدرس دقیق پستی و اثر انگشت واضح و منجّز از متقاضیان سیم کارت اخذ کنند و مقرر شد تا اپراتورهای تلفن همراه سیم کارت‌های نامعتبر را شناسایی و بلافاصله مسدود کنند.

شرکت مخابرات بار دیگر تاکید کرد: نرخ تعرفه تلفن ثابت باید افزایش پیدا کند؛ حتی صدور صورت‌حساب به صرفه‌ نیست

معاون شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه نرخ تعرفه تلفن ثابت باید افزایش پیدا کند، خبر از وجود بیش از ۱۰ میلیون خط تلفن ثابت در کشور داد که حتی صدور صورتحساب نیز برای آنها به صرفه نیست.

زارع‌پور: فاز اول اپراتور کودک تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود

زیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با تولیت حرم حضرت معصومه به برنامه وزارت ارتباطات برای توسعه شبکه ملی اطلاعات و ارائه خدمات مناسب به مردم اشاره کرد.

بررسی افزایش تعرفه تلفن ثابت در رگولاتوری

سخنگوی شرکت مخابرات ایران با اشاره به لزوم تغییر در مدل تعرفه گذاری تلفن ثابت، از نظر مثبت شورای رقابت در این مورد و موافقت با تغییر اساسی در فرمول تعرفه گذاری و بررسی این پیشنهاد در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات خبر داد.

ایرانسل ۱۵ ساله شد / هدیۀ دو گیگابایتی به مشترکان

۲۹ مهر ۱۴۰۰، پانزده سال از راه‌اندازی ایرانسل می‌گذرد. به همین مناسبت، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مشترکان خود بستۀ ویژۀ دو گیگابایتی هدیه داده است.

مطالب پر بازدید آرشیو