پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتباطات

آخرین یلدای قرن با مکالمه رایگان و بسته های پرتخفیف مخابرات

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: به‌منظور استفاده تمام مشتریان از خدمات شرکت مخابرات ایران در شب یلدا، علاوه بر ارائه بسته های حجمی یلدا برای مشتریان اینترنت مخابرات، تمام مکالمات تلفن ثابت به تلفن ثابت درون استانی از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه سی ام آذر تا ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه اول دی‌ به‌صورت رایگان برای تمام مشترکین در سراسر کشور محاسبه می‌شود.

ارایه اینترنت پرسرعت از اولویت های وزارت ارتباطات است

نماینده ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: توسعه FTTH و ارائه اینترنت پرسرعت در کشور از اولویت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

ارائه کد دستوری مختص محدودسازی تماس‌های بین‌الملل

با شماره‌گیری یک کددستوری، مشترکان همراه اول که علاقه‌مند به محدودسازی تماس‌های خروجی بین‌الملل برای جلوگیری از کلاهبرداری هستند می‌توانند سرویس محدودیت مکالمه بین‌الملل خود را فعال کنند.

وزیر ارتباطات: دهه فجر نقشه راه توسعه شبکه پرسرعت کشور مبتنی بر فیبر نوری را رونمایی خواهیم کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه معتقدم فرصت‌های فناوری اطلاعات بیشتر از تهدیدات آن است گفت: نگاه دولت سیزدهم این است که فناوری اطلاعات یک فرصت است و ما باید از این فرصت برای ارتقا کارآمدی و کارایی دولت و حل مشکلات مردم و اثربخشی بیشتراقدامات حداکثر استفاده را بکنیم.

هزینه‌های فیبرنوری و مودم در داخل ساختمان به عهده مشترکان است

سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت:​ در برخی مناطق مخابراتی که خدمات تلفن ثابت بر بستر فیبر نوری انجام می‌شود، هزینه‌های سیم کشی داخلی و تهیه مودم به عهده مشترکان است.

ظرفیت پشتیبان برای قطعی کابل دریایی اینترنت تامین شد

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به قطعی اخیر کابل دریایی بین الملل که باعث افت کیفیت اینترنت در کشور شده است، گفت: بخش عمده ای از این قطعی، با جایگزینی ظرفیت های پشتیبان تامین شد.

اپراتورهایی که شبکه زیرساختی ندارند مشمول افزایش ۱۰ درصدی حق‌السهم دولت نمی‌شوند

دبیر کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی از تهیه طرح دوفوریتی در مجلس برای شفاف شدن تبصره ۶ بودجه سال ۱۴۰۰ درباره اخذ ۱۰ درصد پرداخت حق السهم بیشتر توسط شرکت‌های مخابراتی به دولت خبر داد.

هشدار مخابرات درباره سوءاستفاده از تلفن ثابت

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت:هیچ گونه تماسی از سوی شرکت مخابرات ایران برای پرداخت جوایز یا اعلام برندگان از طریق رسانه های جمعی با مشترکان این شرکت صورت نمی گیرد .

به نفع کودکان کار پیامک سه تومان گران شد

طبق لایحه بودجه‌ ۱۴۰۱، اپراتورها علاوه بر قیمت هر پیامک، مبلغ سه تومان از کاربران دریافت کرده که این مبلغ جهت اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان و ساماندهی کودکان کار و خیابانی در اختیار سـازمان بهزیسـتی قرار می‌گیرد.

عدم منطقی شدن تعرفه ها، مخابرات را به ورشکستگی سوق می دهد

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: شرکت مخابرات هم اکنون به شدت با کاهش منابع درآمدی مواجه شده است و در صورت تداوم وضع موجود، روند توسعه این شرکت قطعا متوقف شده و عدم منطقی شدن تعرفه ها، مخابرات را به ورشکستگی سوق می دهد.

مطالب پر بازدید آرشیو