شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتباطات

رفع موانع توسعه فیبر نوری با حمایت وزارت ارتباطات قابل انجام است

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: توسعه فیبر نوری به یکی از اساسی‌ترین راه‌های دسترسی به اینترنت پرسرعت تبدیل شده است.

وعده های مخابرات برای اینترنت ثابت و توسعه شبکه

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن تشریح برنامه های آینده این شرکت برای توسعه شبکه اعلام کرد: راه اندازی ۲۰ میلیون خط فیبر نوری به ۱.۵ میلیارد دلار سرمایه گذاری نیاز دارد.

همراه اول از پایان‌نامه‌های برتر حوزه مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات تقدیر می‌کند

مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول با همکاری انجمن کامپیوتر ایران، رویداد «جایزه پایان‌نامه سال مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات» را برگزار می‌کند.

توقف پاسخگویی به مشتریان همراه اول در ۲ مرکز مخابراتی تهران

ارایه خدمات امور مشتریان شرکت ارتباطات سیار در ۲ مرکز مخابراتی استان تهران متوقف می شود.

اتصال مستقیم شرکت‌ها به IXP‌ شرکت زیرساخت با شکایت آسیاتک روبه‌رو شد

مصوبه رگولاتوری در مورد اتصال مستقیم شرکت‌های مختلف به مراکز تبادل داده (IXP) با اعتراض اپراتورهای ارتباطی روبه‌رو شده و شکایت شرکت‌ آسیاتک به دیوان عدالت اداری را در پی داشته است. این در حالی است که گفته‌ می‌شود شرکت ارتباطات زیرساخت نیز مخالف این مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است.

تضمین ایجاد سالانه یک میلیون پورت فیبر نوری

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درباره تضمین وعده ایجاد یک میلیون پورت فیبر نوری درصورت افزایش تعرفه‌های تلفن ثابت گفت: هر طرح و انتظاری که ابلاغ می‌شود، الزاماتش هم پیش‌بینی‌ شده است، بنابراین ما همانطور که سالیان متمادی در این زمینه کار کرده‌ایم، برای توسعه فیبر نوری نیز اعلام آمادگی کردیم.

سامانه ۲۰۲۰ پاسخگوی مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات تهران

مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات منطقه تهران می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و از طریق تماس با سامانه ۲۰۲۰ درخواست ها و مشکلات خود را ثبت کنند.

معاون وزیر ارتباطات : ظرفیت پهنای باند شبکه ملی اطلاعات به ۲۰ ترابیت می‌رسد

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از افزایش ظرفیت لایه هسته شبکه ملی اطلاعات به ۲۰ ترابیت بر ثانیه خبر داد.

سامانه سلب امتیاز مالکیت سیم‌کارت به دولت همراه متصل شد

مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از اتصال سامانه سلب امتیاز مالکیت سیم‌کارت به اپلیکیشن دولت همراه از آبان ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

نمایش پروژه خودروی متصل هوشمند در نمایشگاه تلکام ۲۰۲۱

پروژه خودروی متصل که یکی از راهکارهای همراه اول با تکیه بر خدمات اینترنت اشیاء در راستای هوشمندسازی صنعت حمل‌ونقل شهری و بین‌شهری است، در نمایشگاه تلکام به نمایش گذاشته شد.

مطالب پر بازدید آرشیو