جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتباطات

ماجرای قطعی فیبر و کاهش کیفیت اینترنت

به گفته یک کارشناس فناوری اطلاعات، قطعی فیبر دریایی و کاهش ظرفیت پهنای باند بین‌الملل، می‌تواند منجر به کاهش کیفیت اینترنت در ساعات پرمصرف شود و این مساله برای بازی‌های آنلاین نمود بیشتری دارد.

پاسخگویی به بیش از ۵۴۰ هزار درخواست مشتریان مخابرات منطقه تهران

کارشناسان واحد ارتباط مردمی روابط عمومی مخابرات منطقه تهران از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه، به درخواست ۵۴۲ هزار و ۷۳ مشترک تلفن ثابت رسیدگی کردند.

قطع ۴۳۰ گیگابیت از ظرفیت پهنای باند بین‌الملل شرکت ارتباطات زیرساخت

۴۳۰ گیگابیت از ظرفیت پهنای باند بین‌الملل شرکت ارتباطات زیرساخت به علت قطع سگمنت دوم فیبر دریایی متعلق به شرکت GBI در محدوده دریایی بین قطر و امارات دچار قطعی و اختلال شد.

اپراتورها برای ارتباطات مطلوب تلاش کنند

مشاور وزیر ارتباطات در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اپراتورها برای ایجاد ارتباطات مطلوب و ارتقا کیفیت شبکه برای مردم در روستا و شهرهای استان کرمانشاه تلاش کنند.

ورود همراه اول به حوزه هوشمندسازی صنعت لجستیک

همراه اول و شرکت فن‌آوران لجستیک فاخر ایرانیان در راستای طراحی و توسعه راهکارهای هوشمندسازی صنعت لجستیک تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

رومینگ ملی هزینه‌ای برای مشترکان ندارد

مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اعلام کرد: کیفیت خدمات دریافتی در سرویس رومینگ ملی برای مشترکان میهمان مشابه کیفیت خدماتی است که مشترکان اپراتور میزبان دریافت می‌کنند، اما تعرفه خدمات براساس تعرفه اپراتور میهمان محاسبه می‌شود و برای مشترک هزینه اضافی ندارد.

وزیر ارتباطات: ایرانسل می‌تواند اولین اپراتور خدمات دیجیتال ایران باشد

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، بعدازظهر روز سه‌شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰، از ساختمان مرکزی ایرانسل بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات ایرانسل در توسعۀ زیرساخت‌های شبکۀ ملی اطلاعات، راهکارهای هوشمند ایرانسل مبتنی بر فناوری‌های نوین، اقدامات ایرانسل در حوزۀ توانمندسازی کسب‌وکارهای دیجیتال، ارائۀ خدمات دیجیتال و نیز اقدامات ایرانسل در حوزۀ تحقیق و توسعه، نوآوری و بومی‌سازی قرار گرفت. در این مراسم، همچنین هشتمین سایت ۵G ایرانسل، مدرسۀ ایرانسل در روستای توحیدآباد خاش، سایت ارتباطی روستایی (USO) ایرانسل در استان مازندران افتتاح و کلنگ‌زنی مرکز سوئیچینگ دادۀ ایرانسل در غرب کشور، به صورت آنلاین انجام شد.

هشدار همراه اول به مشترکان درباره کلاهبرداری از طریق مکالمه بین‌الملل

مشترکان در صورت دریافت هرگونه تماس، پیامک یا لینک‌های اغواکننده اینترنتی که پیشنهاد تماس به شماره بین‌المللی دارد، دقت کنند تا در دام کلاهبرداران نیفتند.

رفع خرابی ۸۰ مورد از تجهیزات مخابراتی با سامانه نظارت مردمی روابط عمومی

روابط عمومی مخابرات منطقه تهران در راستای بهبود خدمت رسانی به شهروندان تهرانی، سامانه نظارت مردمی را از طریق شبکه های اجتماعی راه اندازی کرده است، که از ابتدای سال جاری بیش از ۸۰ مورد گزارش های مردمی پیگیری و خرابی های تجهیزات مخابراتی منصوبه در سطح شهر، رفع مشکل شده است.

پاسخگویی به بیش از ۲ هزار درخواست مشتریان مخابرات منطقه تهران

کارشناسان واحد ارتباط مردمی روابط عمومی مخابرات منطقه تهران در هفته اول آذر ماه سال جاری، به درخواست ۲ هزار و ۱۸۵ مشترک تلفن ثابت رسیدگی کردند.

مطالب پر بازدید آرشیو