جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتباطات

پایداری شبکه رایتل در مناطق زلزله‌زده استان هرمزگان

با وجود وقوع دو زمین لرزه در استان هرمزگان، ترافیک شبکه رایتل در این مناطق بدون اختلال است.

همراه اول عضو اتحادیه جهانی ارتباطات راه دور شد

همراه اول عضو مستقل اتحادیه جهانی ارتباطات راه دور شد.

جدیدترین تسهیلات ایرانسل برای خرید آنلاین سیم‌کارت اعلام شد

هزینۀ ارسال سیمکارت‌های خریداری شده از فروشگاه آنلاین ایرانسل، رایگان محاسبه می‌شود.

لایحه زیرساخت شبکه مادر مخابراتی اصلاح می‌شود

نمایندگان عضو کمیته فناوری اطلاعات مجلس لایحه «زیرساخت شبکه مادر مخابراتی» را رد و به دولت پیشنهاد کرده‌اند آن را اصلاح کند.

سهم بازار پهن‌باند FCPها و مخابرات برابر است

یک کارشناس حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه سهم بازار شرکت‌های FCP و مخابرات ایران در حوزه پهن‌باند تقریبا برابر است، گفت: قراردادی که با شرکت‌های FCP منعقد می‌شود مطابق با مقررات و مصوبات سازمان تنظیم و مقررات است، یعنی مخابرات امکاناتی را که اپراتورها و شرکت‌های FCP می‌خواهند، در اختیارشان قرار می‌دهد و این با اشاعه بحث انحصار منافات دارد.

زوج سیم مخابرات بستر بسیاری ازخدمات ارتباطی در کشور است

مدیر مخابرات منطقه تهران گفت: یکی از زیرساخت اصلی ارتباطات کشورکه علاوه بر شرکت مخابرات سایر اپراتورهای ارتباطی کشور نیز بخشی از خدمات خود را بر بستر آن ارایه می کنند زوج سیم مسی مخابرات است.

جریمه ۱۳۰۱ میلیارد تومانی همراه اول و ایرانسل و دریافت مهر تخلف نوع اول برای گرانفروشی

سازمان تعزیرات حکومتی دو اپراتور همراه اول و ایرانسل را به دلیل گرانفروشی بسته‌های اینترنت خود در مجوع محکوم به پرداخت هزار و ۳۰۱ میلیارد تومان جریمه کرد که از این میزان ۷۶۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آن باید توسط همراه اول و ۵۴۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آن از سوی ایرانسل پرداخت شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات: بخش تلفن ثابت کاملا زیان‌ده است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به چالش‌های پیش روی این مجموعه، اظهار داشت بخش تلفن ثابت شرکت، به طور کامل زیان ده است و بخش سیار نیز علی رغم پیش بینی‌ها، چندان مناسب نیست وموجب عدم توازن در حوزه مخابرات است.

مدیرعامل افرانت: خدمات ابری این شرکت با نام «ابر اول» به زودی محصولات ویژه‌ای عرضه خواهد کرد

مدیرعامل افرانت در آستانه بیست و چهار سالگی این شرکت تاکید کرد که آنها قصد توسعه خدمات ابری این شرکت را دارند و نام «ابر اول» را برای ارائه این خدمات انتخاب کردند.

۳ مرکز مخابراتی توسعه می یابد

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات شهید فرد اسدی، شهید باکری و شهید رمضانی از تاریخ ۱۶ آبان ماه آغاز می شود.

مطالب پر بازدید آرشیو