شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

ارتباطات

راه اندازی سامانه بازرسی و رسیدگی به شکایات مشتریان مخابرات

سامانه یکپارچه بازرسی و رسیدگی به شکایات مشتریان شرکت مخابرات ایران به بهره برداری رسید.

وزیر ارتباطات: تخلف پیامک‌های مزاحم را گزارش کنید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به روش شماره‌گیری کد #۸۰۰* برای مسدودسازی پیامک‌های تبلیغاتی، گفت: در صورتی‌که با وجود مسدودسازی دریافت پیامک‌های تبلیغاتی، همچنان پیامک‌هایی با محتوای نامناسب دریافت می‌کنید، این تخلف را با ارسال شماره خط ارسال‌کننده به سامانه پیامکی ۱۹۵ گزارش کنید.

مدل «مصرف منصفانه» با اینترنت فیبرنوری حذف می شود

معاون وزیر ارتباطات پیش بینی کرد که در آینده و با توسعه شبکه دسترسی به فیبرنوری، مدل مصرف منصفانه اینترنت از بین می رود و مردم اینترنت نامحدود واقعی را لمس خواهند کرد.

زیرساخت لازم برای راه‌اندازی ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری انجام شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت که معماری و توسعه لازم برای نیل به هدف ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری، در شرکت مخابرات انجام شده است.

رئیس رگولاتوری: اصلاح پروانه ایرانیان‌نت برای توسعه فیبر نوری در کشور

پروانه‌ی ایرانیان‌‌نت، به‌عنوان مجری اپراتور چهارم یا فیبر نوری قرار است توسط رگولاتوری مورد اصلاح قرار بگیرد تا از زیرساخت‌های این اپراتور هم برای پروژه‌ی توسعه‌ی فیبر نوری در کشور استفاده شود.

محمد مردانی مدیرعامل و محمدعلی فرقانی رئیس هیات مدیره شرکت گروه فن‌آوا شدند

طی برگزاری نشست هیات مدیره شرکت گروه فن‌آوا و تصمیم هیات مدیره، محمد مردانی به عنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیات‌مدیره و محمدعلی فرقانی به عنوان رئیس هیات مدیره شرکت گروه فن‌آوا منصوب شدند.

کاهش سرعت اینترنت را قبول نداریم/ نسبت به عملکرد اپراتورها انتقاد داریم

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، خاطر نشان کرد: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نسبت به عملکرد اپراتورها انتقاد دارد و چند روز پیش به دلایلی برخی از این اپراتورها را جریمه و اشکالات آنها را منتشر کرد. پس باید بگویم ما نیز نسبت به برخی کم کاری‌های موجود انتقاد و تلاش داریم که آنها را حل کنیم.

خبر جدید وزیر ارتباطات درباره واگذاری فیبر نوری

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در دهه فجر شاهد برنامه‌ کلان و زمان‌بندی وزارت ارتباطات خواهیم بود و تعداد زیادی پورت فیبر نوری آماده واگذاری هم اعلام می‌شود تا مردمی که در آن مناطق هستند، بتوانند از این فناوری استفاده کنند.

۲۰۱۱۷ سامانه ثبت خرابی تلفن ثابت

مشتریان تلفن ثابت مخابرات منطقه تهران برای رفع خرابی با سامانه ۲۰۱۱۷ تماس بگیرند.

هدایای ویژۀ ایرانسل برای روز مادر و روز پدر اعلام شد

ایرانسل، هدایای ویژۀ خود به مناسبت «روز مادر» و «روز پدر» را اعلام کرد. این هدایا شامل بستۀ اینترنت هدیه و بستۀ مکالمۀ هدیۀ ایرانسلی است.

مطالب پر بازدید آرشیو