دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

باندپهن

مدير عامل شرکت ارتباطات زيرساخت اعلام کرد پاسخ به منتقدان انحصار پهناي باند/ داستان نگراني‌ها از اينترنت حجمي

مدير عامل شرکت ارتباطات زيرساخت در پاسخ به منتقدان انحصار پهناي باند تاکيد کرد: اگر انتقاد منصفانه‌اي در حوزه تعرفه‌هاي بالا يا کيفيت پايين مطرح شود ما آن را خواهيم پذيرفت، اما اکنون برخي صحبت‌ها که در باره انحصار پهناي باند مطرح مي‌شوند دقيق نيست.

رئیس کمیسیون اینترنت نظام صنفی رایانه‌ای تهران : مزایده باند فرکانسی LTE برگزار شد

رئیس کمیسیون اینترنت نظام صنفی رایانه‌ای تهران گفت: مزایده باند فرکانسی LTE برگزار شد و یکی از فرکانس ها با قیمت پایه 70 میلیارد تومان متقاضی نداشت.

احتمال جنگ نرم با عربستان؛ آیا برای مقابله با تحریم سایبری ایران آماده‌ا‌یم؟

رئیس سازمان پدافند غیرعامل پیش از این جنگ سایبری را جنگ متداول آینده دانسته و نسبت به شیطنت‌های عربستان در این فضا هشدار داده بود. حال با گذشت چند ماه پیش‌بینی‌های او به نوعی محقق شده و این بار سردار جلالی تلویحا از احتمال تحریم سایبری ایران در آینده می‌گوید.

اپراتور فیبرنوری ایران سرشماره گرفت/رونمایی از تلفن‌های ثابت جدید

چهارمین اپراتور ایران نیز مانند شرکت‌های دارنده پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت، به سرشماره‌ای جهت ارائه سرویس‌هایش دست یافت.

معاون وزیر ارتباطات : طرح توسعه مخابرات باید مبتنی بر باند پهن ملی باشد

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه به مخابرات ÷یش از دوره جدید گفته بودیم اگر دنبال افزایش تعرفه ارتباطی هستید باید برنامه توسعه‌ای ارائه دهید، گفت: با توجه به حضور کارشناسان زبده مخابراتی در بدنه این شرکت امیدواریم این طرح توسعه‌ای به زودی ارائه شود.

مدیرعامل ایرانیان نت اعلام کرد: شبکه پهن باند باعث رونق کسب و کار واقتصاد مردم می گردد

مهندس باقری مدیرعامل شرکت ایرانیان نت با حضور در کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان البرز، دسترسی به زیرساخت های پهن باند را ازعوامل رونق کسب وکار و اقتصاد منطقه برشمرد.

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت در نشست خبری: هزینه انتقال اپراتورهای اینترنت ۴۰ درصد کاهش یافت

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: ۴۰ درصد از درآمد زیرساخت را کاهش دادیم تا اپراتورها در فضای تعاملی با فراهم کنندگان محتوای داخلی وارد رایزنی شوند و محتوای ارزان تولید کنند.

مدیر عامل شرکت زیرساخت: هزینه ارتباطات ۱۰G به ۹ میلیون تومان کاهش یافت

مدیر عامل شرکت زیرساخت گفت: هزینه یک لینک ارتباطی ۱۰G معادل ۱.۷ میلیارد تومان بود که براساس نرخ اینترنت محاسبه می شد اما اکنون به ۹ میلیون تومان رسیده است.

چشم انداز اینترنت ایران با حضور اپراتورچهارم

باگذشت 20 سال از ورود اینترنت به ایران، مهمترین شیوه دسترسی به اینترنت ، کدام است؟

حداقل سهم FCPها در مزایده باند فرکانسی ۲۳۰۰ کاهش یافت

طبق تصمیمات جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، حداقل سهم هر کدام از دارندگان پروانه FCP و FTTx برای شرکت در کنسرسیوم متقاضی باند فرکانسی ۲۳۰۰ مگاهرتز به پنج درصد کاهش یافت.

مطالب پر بازدید آرشیو