دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

باندپهن

شکستن انحصار مخابرات با فیبر تاریک

مدیرعامل یک شرکت ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی، واگذاری فیبر تاریک به بخش خصوصی را فرصتی برای کاهش انحصار مخابرات ایران و برای برداشتن محدودیت سرعت اینترنت دانست.

استفاده از فناوري فيبرنوري FTTH در صنعت ساختمان

معاون شبکه مديرعامل شرکت مخابرات استان تهران ، از استفاده از فناوري FTTH در صنعت ساختمان براي نخستين بار در کشور و توسط شرکت مخابرات استان تهران خبرداد.

وزیر ارتباطات خبر داد تحول بسیار بزرگ در ترانزیت دیتا از ایران/ از حریم خصوصی مردم صیانت می‌کنیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه شبکه ملی اطلاعات یکی از مطالبات ۱۲ ساله نظام بوده و وجودش در فضای مجازی لازم بود، گفت: ما از ابتدای این دولت با جدیت انجام آن را دنبال کردیم برای همگان روشن بود تا زمانی که زیرساخت‌ها فراهم نشده، معنی نداشت اسمی از شبکه ملی اطلاعات بیاوریم.

رگولاتوري براي «ايرانيان نت» شرط گذاشت

دوره انحصار پروانه اپراتور شبکه دسترسي فيبر نوري (FTTx) با مصوبه کميسيون تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي به مدت سه ماه با تعيين شروط جديد تمديد شد. در صورتي که ايرانيان نت بتواند شروط تعيين شده از سوي اين کميسيون را در بازه زماني سه ماهه اجرائي کند، کميسيون تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي دوباره به مدت پنج سال دوره انحصار آن را تمديد خواهد کرد.

فیبرنوری بین شهری ۵۸ هزار کیلومتر شد

ظرفیت‌های کابل فیبرنوری بین شهری زیرساخت ۵۷ هزار و ۹۳۶ کیلومتر و پهنای باند بین‌الملل ۵۶۴Gbps است.

معاون وزیر ارتباطات خبر داد هزینه سالانه ۳۵۰ میلیارد تومان برای احداث فیبر نوری در روستاها

معاون امور حقوق مجلس وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفت: سالانه ۳۵۰ میلیارد تومان برای احداث فیبر نوری در روستاها و مناطق محروم کشور هزینه می شود.

معاون فناوری وزیر ارتباطات: پهنای باند اینترنتی کشور دردولت تدبیر و امید 4 برابر شد

معاون فناوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پهنای باند اینترنتی کشور و ظرفیت دسترسی به اینترنت، در سه ساله دولت تدبیر و امید 4 برابر شده است.

اجرای طرح فیبررسانی به منازل از اصفهان آغاز می‌شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: اجرای طرح رساندن فیبرنوری به منازل (FTTH ) از شهر اصفهان آغاز می شود.

مجوز ايرانيان نت تمديد شد

وزير ارتباطات در مراسم افتتاح پروژه هاي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي ازتمديد مجوز فعاليت اپراتور فيبرنوري خبرداد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: پروژه توسعه فیبر نوری برای منازل مردم نقطه عطف تاریخ مخابرات است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: اصفهان به عنوان اولین شهری است که پروژه رساندن فیبر نوری به تمام منازل مردم در آن افتتاح می‌شود، این پروژه نقطه عطفی در تاریخ مخابرات کشور است.

مطالب پر بازدید آرشیو