دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

باندپهن

قرارداد سرمایه‌گذاری «ام‌تی‌ان»در اپراتور فیبر نوری قطعی شد تمدید دوران حفاظت اپراتور چهارم، آری یا نه؟

براساس «دوران حفاظت» رگولاتوری تا چهار سال از تاریخ صدور پروانه برای اپراتور چهارم، پروانه‌ای ایجاد شبکه مشابه صادر نمی‌کند

فرصت ۱.۵ ماهه ایرانیان‌نت برای تمدید انحصار/شروط رگولاتوری چیست؟

اپراتور چهارم فیبرنوری ایران تنها یک ماه و نیم فرصت دارد تا پیشنهادات اصلاح پروانه را به رگولاتوری ارسال کند در غیر این صورت انحصارش لغو می شود.

سهامداران ايرانيان‌نت پول نياوردند/فروش حق‌السهم زيرساخت قطعي نيست

مدير عامل شرکت ارتباطات زيرساخت گفت: هنوز وارد فاز مذاکره بر سر فروش سهام‌مان از ايرانيان‌نت نشديم اما تمام سعي‌مان اين است که ميزان سهم‌مان را در اين شرکت کم نکنيم.

انتقاد از تمدید انحصار اپراتور فیبر نوری

رئیس کمیسیون اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با اشاره به امکان تمدید دوره انحصار فیبر نوری شرکت ایرانیان نت به عنوان اپراتور فیبر نوری که برخلاف انتظار این سازمان بود، اعلام کرد در صورت تمدید این دوره انحصار، حداقل باید FTTC و FTTB‌ برای شرکت‌ها آزاد باشد و تنها FTTH‌ را تمدید و یا فضای رقابتی بهتری ایجاد کنند.

وزیر ارتباطات خبر داد: تلاش خارجی‌ها برای ورود به اپراتور فیبر نوری ایران

وزیر ارتباطات از علاقه‌مندی اپراتورهای مختلف بین‌المللی برای ورود به پروژه اپراتور فیبر نوری خبر داد و مذاکرات یکی از این شرکت‌ها را بسیار جدی توصیف کرد.

ارائه طرح تخفيف بستر فيبر نوري توسط شرکت مخابرات استان تهران

طرح تخفيف بستر فيبر نوري براي سرويس هاي ديتاي تجاري توسط شرکت مخابرات استان تهران در هفدهمين نمايشگاه بين المللي تلکام ارائه مي شود.

درهفدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام ارائه طرح تخفیف بستر فیبر نوری توسط شرکت مخابرات استان تهران

طرح تخفیف بستر فیبر نوری برای سرویس های دیتای تجاری توسط شرکت مخابرات استان تهران در هفدهمین نمایشگاه بین المللی تلکام ارائه می شود.

گزارش تحلیلی از فراز و فرودهای اپراتور مجری FTTx داستان ایرانیان نت، از احتمال انحلال تا روزهای روشن

در اواخر دولت سابق، مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور به این نتیجه رسیدند که با توجه به عقب ماندن ایران در زمینه دانش فنی «دسترسی اطلاعات بر بستر فیبرنوری»، از کشورهای در حال توسعه منطقه همچون ترکیه، پاکستان و...، بخش خصوصی به لحاظ تکنیکی و همچنین بضاعت مالی توانایی عهده دار شدن اجرای پروژه ای در اندازه های «ملی» را ندارند.

شبکه دسترسی پهن باند، گم شده شبکه ملی اطلاعات

وقتی که فرمول داهیانه اجرا شدن فاز اول تا سوم شبکه ملی اطلاعات را به صورت: «شبکه ملی اطلاعات= جمع دارایی های فاوای کشور» اعلام کردم، در تلگرامم دیدم مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان گفته: توسعه فیبرنوری یکی از شاخص های توسعه کشور است و ضروری است فیبرنوری به عنوان یکی از الزمات برای صدور پروانه ساختمان محسوب شود.

مخابرات واگذاري فيبر تاريک را آغاز کرد

مديرعامل شرکت مخابرات ايران ارتقاي کيفيت اينترنت را در راستاي کاهش تعرفه‌هاي اينترنتي دانست و از آغاز واگذاري فيبرهاي تاريک به اپراتورها و شرکت‌هاي خصوصي خبر داد.

مطالب پر بازدید آرشیو