چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

باندپهن

آنچه پهناي باند براي بازي‌هاي آنلاين رقم زد

رييس بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي با تاکيد بر رشد بازي‌هاي آنلاين به لطف افزايش پهناي باند اينترنت، از اقبال گيمرها به بازي‌هاي آنلاين با پرداخت درون‌برنامه‌اي نسبت به بازي‌هايي که در ابتدا خريداري مي‌شوند، مي‌گويد که نيازمند اتصال به اينترنت هستند.

انحصار اپراتور فیبر نوری با سرمایه گذاری MTN تمدید شد ؟

محسن باقری چناری، مدیرعامل شرکت ایرانیان‌نت از پیش بینی یک دوره صیانت از سرمایه گذاری برای یک دوره چهار ساله ازسوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

با سرمايه‌گذاري MTN‌ انحصار اپراتور فيبر نوري براي مدت چهار سال تمديدشد

مديرعامل شرکت ايرانيان‌نت با اشاره به سرمايه‌گذاري شرکت خارجي MTN در پروژه فيبر نوري اين شرکت، از تمديد انحصار اين اپراتور فيبر نوري براي يک دوره چهار ساله خبر داد.

با امضای سند سرمایه گذاری توافق MTN با ایرانیان نت امروز قطعی شد

آخرین مراحل توافق بین طرف های ایرانی و شرکت ام تی اِن با حضور مهندس باقری مدیرعامل شرکت ایرانیان نت و آقای شاتر مدیرعامل شرکت MTN امروز درایران به انجام رسید .

حداقل سرعت 50 مگابیت با بسته های فیبرنوری

با ارائه سرویس فیبر نوری به منازل توسط مخابرات، از این پس مشترکان می‌توانند با انتخاب بسته مورد نظر خود که هر کدام دارای سرعت و حجم متفاوت است، از اینترنت با سرعت و کیفیت بالا بهره ببرند.

نحوه درخواست فیبر نوری برای منازل

مشترکان مخابرات ایران می‌توانند به پورتال این شرکت مراجعه کرده، شماره تلفن منزل یا محل کار خود را وارد کنند و استعلام این‌که امکانات فیبر نوری برای آنها وجود دارد یا خیر را بگیرند. در صورتی که منطقه آنها تحت پوشش باشد، ثبت‌نام‌ انجام و مراحل تبدیل به فیبر نوری طی می‌شود و در غیر این صورت می‌توانند برای این سرویس به صورت رایگان درخواست دهند.

مديرعامل شرکت مخابرات ايران تاکيد کرد مزاياي فيبرنوري براي مشترکان پرمصرف اينترنت

مديرعامل شرکت مخابرات ايران با اشاره به صرفه اقتصادي بسته‌هاي جديد اين شرکت با ارائه فيبر نوري براي کاربراني که خواستار اينترنت پرسرعت با کيفيت بالا هستند، درباره نحوه اطلاع کاربران از تحت پوشش قرار داشتن شماره تلفن آنها تحت فيبر نوري و درخواست سرويس‌هاي جديد توضيح داد.

هزینه های یک انشعاب درشبکه FTTH

در شرایط نرمال و با انتخاب بهترین مودم موجود در بازار باید رقم تقریبی 580 هزار تومان به ازای هر پورت برای دو بوق تلفنی و یک خط دیتا درنظر گرفت.

مديرعامل مخابرات مطرح کرد؛ تعرفه اتصال فيبرنوري به منازل تعيين شد

مديرعامل شرکت مخابرات ايران نحوه استفاده از سرويس فيبرنوري منازل را تشريح کرد و گفت: تعرفه استفاده از اين سرويس مطابق مصوبه کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات، تعيين شده است.

باحضور معاون اول رييس جمهور شبکه دسترسي فيبرنوري مخابرات افتتاح شد

فازاول شبکه دسترسي منازل به فيبرنوري با حضور معاون اول رييس جمهور، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات و مدير عامل شرکت مخابرات ايران،افتتاح شد.

مطالب پر بازدید آرشیو