شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

باندپهن

ترکیب هیات مدیره اپراتور چهارم تغییر کرد

مجید خباز و سیدمهدی حاتمیان دو تن از مدیران ارشد شرکت ارتباطات زیرساخت به جای محمدطاهر شمس و مسعود رضا سلطانی به عنوان عضو جدیدهیات مدیره شرکت خدمات ارتباطی و الکترونیکی ایرانیان نت معرفی شدند.

ماجرای فرکانس حبس‌شده در صداوسیما

باوجود بلااستفاده بودن باند فرکانسی که قبلا برای پخش همگانی آنالوگ از آن استفاده می‌شد و در حالی که می‌توان از این باند فرکانسی برای توسعه شبکه موبایل استفاده کرد، مسوولان ارتباطی معتقدند صداوسیما این باند فرکانسی را آزاد نمی‌کند.

انتقاد از حبس فرکانس های 700 و 800 بدون استفاده در صداوسیما

عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه محدودیت در منابع فرکانسی عاملی بازدارنده در توسعه شبکه موبایل و افزایش کیفیت آن در کشور شده است، گفت: با وجود چنین محدودیتی بخش قابل توجهی از فرکانس های 700 و 800 بدون استفاده در اختیار صداوسیماست و بلا استفاده حبس شده است.

مهندس سبوحی به مدیرعاملی اپراتورچهارم منصوب شد

با تصمیم هیات مدیره شرکت خدمات ارتباطی و الکترونیکی ایرانیان نت، مهندس سبوحی به عنوان مدیرعامل اپراتور فیبرنوری ایران منصوب شد.

چرا فیبرنوری به منازل نرسید؟

به گفته مدیرعامل سابق شرکت مخابرات ایران، اگر چه انحصاری در حوزه فیبر نوری وجود ندارد، اما علت عدم پیشرفت این پروژه، عدم سرمایه‌گذاری شرکت‌های اینترنتی است و البته برای ورود بخش خصوصی به این عرصه، به تسهیل قوانین نیاز است.

تمهيدات ارتباطي براي اربعين؛ اتصال گذرگاههاي مرزي به فيبرنوري/ تعرفه رومينگ عراق تغييري نکرد

مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت از اتصال گذرگاههاي مرزي ايران با عراق به شبکه فيبرنوري خبر داد و گفت: تعرفه رومينگ ايران در عراق در ايام اربعين امسال، نسبت به سال گذشته تغييري نکرده است.

ظرفیت پهنای باند اینترنت 80 درصد افزایش یافت

آخرین بررسی ها از توسعه زیرساخت های ارتباطی شبکه ملی اطلاعات در یکسال اخیر، از افزایش 100درصدی ظرفیت پهنای باند شبکه انتقال کشور و 80 درصدی ظرفیت پهنای باند اینترنت بین الملل حکایت دارد.

مديرعامل مخابرات ايران: در آينده فيبرنوري را به منازل مي‌آوريم

مديرعامل مخابرات ايران با بيان اينکه تلاش مي‌کنيم در آينده فيبر نوري را به منازل بياوريم، گفت: تعرفه‌هايمان را بايد مناسب کنيم، البته در همکاري جدي با شهرداري‌ها کارهاي خوبي انجام شده است.

افزایش تعرفه پهنای باند در سازمان تنظیم مقررات بررسی می شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به سرمایه گذاری 405 میلیارد تومانی برای توسعه زیرساخت های ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان طی یک سال گذشته، گفت: از دیروز بازگشت 22 میلیارد پول کلاهبرداری شده از مردم در حوزه خدمات ارزش افزوده آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت ایرانیان نت درگفتگو با پیوست: بازخوانی وضعیت اپراتور چهارم پس از شش سال فعالیت

محسن باقری چناری مدیرعامل شرکت ایرانیان نت گفت : MTN اگر قرار بود روی اپراتور چهارم سرمایه گذاری کند، دنبال توسعه بخش موبایل خود در ایران به واسطه ایرانسل بود

مطالب پر بازدید آرشیو