شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

باندپهن

وزير ارتباطات خواستار شد؛ همکاري شرکتهاي توزيع برق در اجراي پروژه فيبرنوري منازل

وزير ارتباطات خواستار همکاري شرکتهاي توزيع برق در تسريع اجراي پروژه توسعه شبکه دسترسي فيبرنوري منازل و ارائه اينترنت ?? مگابيتي به ?? درصد خانواده ها تا پايان برنامه ششم شد.

پروژه FTTx درانتظار گزارش مشترک MTN و ايرانيان نت

وزير ارتباطات در نشست خبري برخط در زمينه سرمايه گذاري MTN در پروژه فيبرنوري اپراتور چهارم گفت : MTN معتقداست که تغييرات نرخ ارز شرايط براي سرمايه گذاري وبازگشت سرمايه دراين پروژه را مشکل کرده است و درخواست بهبود شرايط براي سرمايه گذاري کرده است.

پروژه‌اي ملي که در بلاتکليفي به‌سر مي‌برد سرنوشت اپراتور چهارم در دستان وزير ارتباطات

هفته گذشته گزارش مشروحي از آخرين وضعيت و وعده‌هاي پيرامون اپراتور فيبر نوري که از آن با نام اپراتور چهارم نيز نام برده مي‌شود، منتشر کرديم.

سرنوشت سرمايه‌گذاري اپراتور فيبرنوري چه شد؟

واکاوي وعده‌اي ديگر از وزير سابق وزارت ارتباطات

فناوری ADSL رو به انقراض است/ باید فیبر را جایگزین کرد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر توسعه چشمگیر ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور، از کاستی‌های حوزه اینترنت ثابت گفت که باید فناوری ADSL را با VDSL و FTTH جایگزین کرد.

روابط عمومی شرکت ایرانیان نت خبرداد: معرفی عضو جدید هیئت مدیره ایرانیان نت ازسوی شرکت پایوران

محمد نریمان فرد به عنوان عضو جدید هیأت مدیره شرکت ایرانیان نت به نمایندگی از سهامداری شرکت پایوران با حضور رییس،اعضای هیئت مدیره ، مدیر عامل و مدیران ارشد این شرکت معارفه شد.

همکاري شرکت مخابرات با شرکت‌هاي FCP

مديرعامل شرکت مخابرات ايران در ديدار با مديران شرکت هاي FCP ، از آمادگي شرکت مخابرات براي همکاري با شرکت‌هاي FCP به منظور افزايش حجم بازار ارتباطات کشور خبرداد.

بستر «نسل پنجم موبایل» تست شد/سرعت دانلود به 17مگابیت می رسد

پیاده سازی شبکه سیار LTE به صورت کاملا نرم افزاری جهت ایجاد شبکه خصوصی و بستر تست نسل پنجم، توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد.

تلاش براي اجباري شدن فيبرکشي در داخل ساختمان ها

در صورت توافق وزارت ارتباطات وفناوري اطلاعات با سازمان نظام مهندسي، فيبرکشي داخلي ساختمان ها الزا مي مي شود.

رفع انحصار مخابرات بر ارائه خطوط فيبر ONU

وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با انتشار توئيتي از رفع انحصار ارائه خطوط ONU و PCM خبر داد؛ خطوطي که تا پيش از اين فقط در انحصار شرکت مخابرات بود.

مطالب پر بازدید آرشیو