شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

باندپهن

سراییان: فیبر نوری تا 5 سال دیگر در ایران همه‌گیر می‌شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران معتقد است فیبر نوری تا چهار سال آینده منشاء اتفاق‌های بسیار خوشایندی خواهد بود و تلاش می‌شود تا پنج سال آینده در تمام منازل ایرانی فیبر نوری داشته باشیم.

اینترنت پرسرعت‌تر به خانه‌ کاربران رسید

اینترنت پرسرعت برای دانلود فیلم و نرم‌افزار، تلفن تصویری، مشاهده برنامه‌های زنده تلویزیونی با کیفیت HD و 4K، بانکداری الکترونیک، بازی و خرید آنلاین، آموزش و پزشکی از راه دور و اینترنت اشیا از جمله سرویس‌های قابل ارائه به صورت همزمان بر بستر فیبر نوری است.

تجربه 100 مگابیتی با فیبرهای نورانی

تا انتهای کار دولت یازدهم وسعت شبکه اصلی فیبرنوری به56 هزار و 616 کیلومتر رسیده است. فیبرنوری که محدودیتی در پهنای باند ندارد و سرعت‌های 100 مگابیتی را نیز پوشش می‌دهد؛ در مقایسه با سیم مسی هزینه‌های نگهداری و پشتیبانی شرکت‌های ارائه‌دهنده سرویس‌های اینترنتی را کاهش می‌دهد؛ به همین دلیل مسوولان کشور بر لزوم توسعه‌ی آن تاکید دارند.

دو انتصاب در ايرانيان نت معاونين تجاري و سرويس و فني ومهندسي شرکت ايرانيان نت تغيير کردند

محسن باقري چناري مديرعامل شرکت خدمات ارتباطي والکترونيکي ايرانيان نت ، سرپرستي دومعاونت تجاري و سرويس و فني ومهندسي اين شرکت را به ترتيب به مهندس خاکساري و مهندس داور پناه سپرد.

فیبرنوری آینده گریزناپذیر مخابرات

فیبرنوری که محدودیتی در پهنای باند ندارد و سرعت‌های 100 مگابیتی را نیز پوشش می‌دهد، در مقایسه با سیم مسی، هزینه‌های نگهداری و پشتیبانی شرکت‌های ارائه‌دهنده سرویس‌های اینترنتی را کاهش می‌دهد؛ به همین دلیل مسوولان کشور به لزوم توسعه‌ی آن تاکید دارند.

جايگزيني تار نوري به جاي سيم مسي طي برنامه پنج ساله در کشور

مديرعامل شرکت مخابرات ايران گفت: تا پنج سال آينده در حوزه خدمات فناوري زيرساختي فيبر نوري، تار نوري جايگزين سيم مسي در منازل مي شود.

بیش از 7000 تقاضای فیبرنوری در تهران

مدیرمخابرات منطقه تهران با اشاره به وجود بالغ بر 30 هزار تقاضا برای راه‌اندازی سرویس فیبرنوری در تهران، از دایر شدن7000 سرویس برای مشترکان در تهران خبر داد و گفت: میزان تقاضا عامل تعیین‌کننده است و مخابرات متناسب با هزینه و اعتبارات، زیرساخت خود را توسعه می‌دهد.

شرايط واگذاري سرويس فيبرنوري تانوما تسهيل مي شود

سخنگوي شرکت مخابرات ايران از تسهيل شرايط واگذاري سرويس تانوما خبر داد و گفت: با درخواست سه متقاضي تجهيزات ارائه سرويس در منطقه مخابرات فراهم مي شود و مدت زمان انتظار دريافت سرويس کاهش مي يابد.

اتصال 8500 سایت اپراتور اول به فیبر نوری

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: از مهم‌ترین کارهای ما در حوزه فیبر نوری این بود که زیرساخت فیبر را در حوزه موبایل و ثابت فراهم کردیم و توانستیم 8500 سایت همراه اول را به فیبر متصل کنیم.

توضیح روابط عمومی شرکت ایرانیان نت به انتشار خبر تغییر مدیرعامل این شرکت

تغییر درتیم مدیریت ایرانیان نت فاقد منبع معتبر خبری بوده و صحت ندارد

مطالب پر بازدید آرشیو