چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

باندپهن

تعرفه پهنای باند زیر 100 مگابیت بر ثانیه کاهش می‌یابد

معاون وزیر ارتباطات از تصمیم وزارت ارتباطات برای کاهش نرخ پهنای باند کمتر از100 مگابیت بر ثانیه در راستای ارائه به اپراتورهای ارتباطی خبر داد.

ظرفیت کابل‌های فیبرنوری ایران چقدر است؟

طبق آمارهای اخیر ظرفیت کابل فیبر نوری بین شهری در ایران به ۶۱ هزار کیلومتر رسیده است.

شرايط استثنايي فروش پهناي باند «آسياتک»

با نزديک شدن به پايان سال ???? و به جهت ارائه خدمات مطلوب و با کيفيت پهناي باند با قيمتي مناسب، پهناي باند آسياتک با شرايطي بي‌نظير ارائه مي‌شود.

وزیر ارتباطات خبر داد: ایجاد 10 هزار کیلومتر شبکه فیبر نوری/ طراحی اولین ماهواره مخابراتی

محمود واعظی در تشریح فعالیت‌های وزارت ارتباطات در دولت یازدهم از موارد متعددی چون اجرای فاز اول و دوم شبکه ملی ارتباطات، آماده‌سازی زیرساخت‌های دولت الکترونیک، ایجاد 10 هزار کیلومتر شبکه فیبر نوری و مواردی دیگر خبر داد.

کاهش تعرفه‌هاي انتقال و پهناي باند

سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي اقداماتي با هدف توسعه دولت الکترونيک و ارائه خدمات يکپارچه انجام داده که کاهش تعرفه‌هاي انتقال و پهناي باند، ارائه خدمات گوناگون در کليه دفاتر پيشخوان خدمات دولت در سطح کشور، پياده‌سازي سامانه جامع ترخيص تجهيزات بخش ICT و برقراري ارتباط با سامانه «گمرک فرامرزي» وزارت امور اقتصادي بر بستر شبکه ملي اطلاعات از جمله‌ مهم‌ترين اين اقدامات طي سال‌هاي گذشته است.

آمار رشد شاخص‌های کلیدی ICT افزایش 565 درصدی مشترکان دسترسی پرسرعت در ایران

رشد 19درصدی شبکه فیبر نوری، افزایش 565 درصدی مشترکان دسترسی پرسرعت ثابت و سیار و رشد بیش از 100 درصدی دسترسی پرسرعت روستایی را می‌توان از بهترین دستاوردهای چهار ساله وزارت ICT دانست.

معاون وزير ارتباطات: اتصال 170 شهر به شبکه فيبرنوري در اولويت دولت است

معاون وزير و مديرعامل شرکت ارتباطات زيرساخت گفت: تا پايان دولت يازدهم، برنامه اتصال 170 شهر به شبکه فيبرنوري عملياتي و نهايي مي شود.

وزیر ارتباطات: 450کیلومتر فیبر نوری در استان سمنان انجام شده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از انجام 450کیلومتر پوشش فیبر نوری در استان سمنان خبر داد و گفت: حمایت از این امر نشان از آینده نگری مسئولان استان دارد.

تقاضای رایتل برای دریافت ۵ مگ پهنای باند روی فرکانس ۱۸۰۰ و موافقت وزیر ارتب

مدیرعامل رایتل با اظهار درخواست از وزیر برای اختصاص ۵ مگ پهنای باند روی فرکانس ۱۸۰۰ اعلام کرد که وزیر ارتباطات با این درخواست موافقت کردند.

معاون وزير ارتباطات خبر داد بهره‌گيري از خطوط برق فشار قوي براي دسترسي به فيبر نوري

معاون وزير ارتباطات از رايزني و مذاکرات اين وزارتخانه با وزارت نيرو خبر داد تا بدين ترتيب از ظرفيت کابل‌هاي برق فشار قوي براي انتقال شبکه فيبر نوري بهره‌گيري شود.

مطالب پر بازدید آرشیو