چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

باندپهن

لزوم افزایش 600درصدی ترانزیت بین‌المللی

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: ماده 83 برنامه ششم توسعه، وزارت ارتباطات را مکلف به افزایش 60 برابری ترانزیت انتقال باند بین‌الملل کرده است.

رييس سازمان تنظيم مقررات مطرح کرد لزوم سرمايه‌گذاري بالا در فيبرنوري و اپراتورهاي موبايلي

رييس سازمان تنظيم مقررات راديويي گفت: اکنون مجوزهاي مختلفي در حوزه‌هايي مانند PD-LTD صادر شده اما فعاليت در اين بخش‌ها نيازمند سرمايه‌گذاري بالاست که تاکنون کمتر از سوي بخش خصوصي صورت گرفته است.

مجلس به وزارت ارتباطات مجوز داد افزایش ظرفیت ترانزیت انتقال باند عبوری در کشور به 30 ترابیت بر ثانیه

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه رسیدگی به مواد الحاقی و همچنین اصلاحات انجام شده توسط کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم توسعه به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اجازه دادند، نسبت به افزایش ظرفیت ترانزیت انتقال باند عبوری از کشور را به 30 ترابیت بر ثانیه اقدام کند.

رگولاتوري دنبال جذب سرمايه‌گذار براي پروژه فيبرنوري است

سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در حال بررسي است تا ضمن کمک به جذب سرمايه‌گذار مناسب براي حوزه فيبرنوري و ايجاد شرايط فعاليت مناسب براي همه اپراتورها توسعه فيبرنوري تحقق يابد.

پهنای باند اینترنت تا پایان سال 2.5 برابر افزایش می یابد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پهنای باند اینترنت تا پایان امسال به 10هزار گیگابایت در ثانیه معادل دو و نیم برابر وضعیت فعلی افزایش می‌یابد.

جذب ۱۱ شرکت FCP در کنسرسیوم LTE ثابت باند ۲۳۰۰

مدیرعامل شرکت حلما گستر خاورمیانه با تنظیم و ارسال نامه‌ای به معاون صدور پروانه‌های سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از اعلام موجودیت کنسرسیوم LTE با عضویت ۱۱ شرکت بزرگ FCP خبر داد.

مدير کل عمليات شبکه مخابرات تهران ظرفيت شبکه انتقال مخابرات تهران به 100 گيگابيت بر ثانيه افزايش يافت

مدير کل عمليات شبکه مخابرات منطقه تهران از افزايش ظرفيت شبکه انتقال مخابرات در تهران به 100 گيگابيت بر ثانيه مبتني بر فناوري OTN و POTN خبر داد و گفت: قابليت افزايش ظرفيت تا 400 گيگابيت بر ثانيه نيز وجود دارد.

حضور ایرانیان نت درالکامپ 2016 و پاسخگویی به بازدیدکنندگان

مهندس باقری مدیرعامل شرکت ایرانیان نت با حضور درغرفه این شرکت در سالن ویژه شبکه ملی اطلاعات، پاسخگوی سئوالات بازدید کنندگان درزمینه نقش اپراتور فیبرنوری در چرخه این شبکه ملی است.

شرکتي ايراني پروانه ايجاد شبکه بي‌سيم ثابت TD-LTE گرفت

کنسرسيومي ايراني موفق به دريافت پروانه واگذاري فرکانس براي خدمات دسترسي باند پهن ثابت (LTE) به شکل عمده فروشي شد.

شرکتي ايراني پروانه ايجاد شبکه بي‌سيم ثابت TD-LTE گرفت

کنسرسيومي ايراني موفق به دريافت پروانه واگذاري فرکانس براي خدمات دسترسي باند پهن ثابت (LTE) به شکل عمده فروشي شد.

مطالب پر بازدید آرشیو