یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

باندپهن

تجهيزات انتقال شبکه مخابراتي نوري بومي‌سازي شد

مهندسان کشورمان موفق به بومي‌سازي تجهيزات مخابرات نوري با هدف تامين بخشي از هزينه‌هاي مورد نياز براي اجراي پروژه ملي «توانا» با موضوع طراحي، توليد و فروش تجهيزات و ارائه خدمات سيستم‌هاي انتقال DWDM شدند.

دسترسی به شبکه فیبرنوری و اینترنت ۲۰مگابایتی از رویا تا حقیقت

سال گذشته مدیر عامل اپراتور چهارم (فیبر نوری) از ایجاد شبکه فیبر نوری در هفت کلانشهر تا پایان سال ۱۳۹۵ خبر داده بود، اکنون که تقریبا پنج ماه تا پایان سال جاری باقی مانده تکلیف پروژه فیبرنوری کشور نامعلوم است.

وزیر ارتباطات اعلام کرد پنج برابر شدن ترانزیت پهنای باند/ از مبلغ جریمه‌های اپراتورها اطلاع ندارم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ۵ برابر شدن ترانزیت پهنای باند در دولت یازدهم گفت: در حال انعقاد قراردادهایی بزرگ در زمینه ترانزیت پهنای باند از شبه قاره هند به اروپا هستیم.

وزير ارتباطات پهناي باندتوليديِ داخل آزاد است/ توافق MTN با ايرانيان نت هنوز قطعي نشده

محمود واعظي در نشست خبري بيست و دومين نمايشگاه مطبوعات درباره طرح مجلس براي آزادسازي پهناي باند و تصميم وزارت ارتباطات در اين زمينه اظهار کرد: مسئله پهناي باند تا الان براساس ابلاغي که از گذشته بوده هست و بر مبناي آن پهناي باند توليدي داخل آزاد است.

محسن باقری چناری عضو هیئت مدیره و مدیرعامل اپراتور چهارم ابقاء شد

باقری چناری که سه سال پیش از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان عضو هیئت مدیره شرکت ایرانیان نت معرفی شده بود، به‌رغم تغییرات نمایندگان سهام دولتی این شرکت، در هیئت مدیره اپراتور چهارم ماند .

با انتصاب قاسم احمدپورخانقشلاقی معاونت نگهداری وبهره برداری از شبکه دسترسی فیبرنوری ایرانیان نت تشکیل شد

شرکت خدمات ارتباطی والکترونیکی ایرانیان نت با نصب تجهیزات شبکه ( FTTx ) در برخی نقاط تهران وکرج، معاونت نگهداری و بهره برداری از شبکه دسترسی فیبرنوری را نیز به ساختار سازمانی خود افزود.

مدیرعامل ایرانسل خبر داد آخرین وضعیت سرمایه‌گذاری MTN در بازار ایران

مدیرعامل ایرانسل وضعیت سرمایه‌گذاری شریک خارجی‌اش در بازار ایران را تشریح کرد و از توافق اولیه MTN آفریقای جنوبی برای خرید سهام اپراتور فیبر نوری ایرانی خبر داد.

سهامدار طلايي ايرانيان نت ترکيب هيات مديره خود را دراين شرکت تغييرداد

محمد رضا مرادي و اسدالله همتي که پيش از اين نمايندگان شرکت ارتباطات زيرساخت درهيئت مديره اپراتورچهارم بودند جاي خود را به محمدطاهر شمس و مسعود رضا سلطاني دادند

توافق سهامدار ایرانسل با اپراتور فیبرنوری ایران/ ورود MTN به ایرانیان‌نت

بعد از گذشت ماه‌ها سکوت و اظهارات سربسته پیرامون ورود سرمایه‌گذار خارجی به اپراتور چهارم ایران اما شواهد گویای توافق ایرانیان‌نت با اپراتور چند ملیتی ام‌تی‌ان است و به زودی باید منتظر خبر تمدید انحصار پروانه این اپراتور برای بار دیگر هم باشیم.

مدیرکل امور تجاری شرکت ارتباطات زیرساخت خبر داد فیبر تاریک در آستانه‌ واگذاری

مدیرکل امور تجاری شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به همکاری بخش دولتی با بخش خصوصی در زمینه اجاره امکانات مازاد و سرمایه‌گذاری برای ایجاد فیبر نوری، واگذاری فیبر تاریک را منوط به تصویب تعرفه‌ها توسط سازمان تنظیم مقررات ارتباطات دانست.

مطالب پر بازدید آرشیو