چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

باندپهن

سهامداران ایرانیان نت: هرگونه تغییردرتیم مدیریت ایرانیان نت منتفی است

هفته گذشته، سایت خبری تماس نیوز با استناد به شنیده ها از تغییر مدیرعامل شرکت ایرانیان نت خبر داد. اما سهامداران این شرکت نسبت به این خبر واکنش نشان داده و هرگونه تغییردر مدیریت اپراتور چهارم را تا نهایی شدن موضوع سرمایه گذاری خارجی منتفی دانستند.

فیبرکشی تا منازل مشترکان از مسیر هوایی و زیرزمینی

مجری توسعه شبکه مخابرات از اجرای 40 درصد فیبرکشی جدید علاوه بر فیبرهای موجود برای اتصال منازل و ساختمان‌ها به شبکه دسترسی فیبرنوری مخابرات خبر داد و گفت: با مسیرهای هوایی و زیرزمینی از کابینت‌های نوری تا منازل مشترکان فیبر کشیده می‌شود.

اتصال منازل به فيبر نوري در استان‌ها

مديرکل روابط عمومي شرکت مخابرات ايران ضمن استقبال از حضور ساير شرکت‌ها براي طرح اتصال فيبر نوري به منازل، مخابرات را پيشتاز اين محصول دانست و از فراهم شدن زيرساخت‌ها براي ساير استان‌ها در فاز دوم اين طرح خبر داد.

پاسخ ایرانیان نت به سؤالات و ابهامات عصر ارتباط

رسانه وزین عصر ارتباط در انتشار مطلبی با عنوان "اپراتوری با کلکسیونی از کارت های زرد و قرمز" درتاریخ 30 اردیبهشت ماه، به شکلی منظم اقدام به نگارش تاریخچه¬ای از ایرانیان نت، طرح چند سؤال، چند انتقاد و بیان ابهامات این نشریه در زمینه اجرای شبکه دسترسی فیبرنوری توسط اپراتور چهارم پرداخته و در بخش پایانی، نگرانی این رسانه را از « تکرار یک تجربه تکراری» به وضوح بیان کرده است.

خدمات و سرویس‌های پرچم‌دار فیبر منازل در ایران

نامحدود بودن سرعت تبادل داده در بستر فیبر نوری، بهترین گزینه برای رفع نیازهای ارتباطی دهه‌های آینده است. فناوری فیبر منازل یا همان FTTH نیز به دلیل عدم استفاده از تجهیزات فعال در طول مسیر نسبت به خرابی مقاوم‌تر بوده و عیب‌یابی و رفع ایراد احتمالی در این فناوری بسیار سریع‌تر و راحت‌تر از شبکه‌های مسی صورت می‌گیرد.

افتتاح اولين لينک فيبر نوري مخابرات در آبادان

دکتر محمود واعظي در ابتداي ورود به استان خوزستان با حضور در منزل شهيد حياتيان اولين لينک فيبر نوري آبادان را افتتاح کرد

با حضور وزير ارتباطات صورت مي گيرد؛ راه‌اندازي اولين خط اينترنت فيبرنوري درمنزل شهيد خرمشهر

نخستين لينک شبکه دسترسي به اينترنت از طريق فيبرنوري، همزمان با سالروز آزادسازي خرمشهر، در منزل يکي از شهداي خرمشهر راه اندازي مي شود.

مجری توسعه شبکه شرکت مخابرات خبر داد استقبال پایین از اتصال فیبر نوری به منازل در سال اول را‌ه‌اندازی

مجری توسعه شبکه شرکت مخابرات درباره استقبال از طرح جدید اتصال فیبر نوری به منازل، گفت: در تمام دنیا در سال اول راه‌اندازی FTTH درخواست پایین و حداکثر 15 درصد است که در سال‌های بعد رشد می‌کند و به طور کلی 35 درصد از ظرفیت استفاده می شود.

اپراتوري با کلکسيوني از کارت‌هاي زرد و قرمز

نادر نينوايي - اپراتور ايرانيان‌نت که از آن با عنوان اپراتور فيبرنوري و اپراتور چهارم نيز نام مي‌برند، پنج سالي مي‌شود که قرار است فيبر نوري در کشور ايجاد کند، اما به جاي فيبرنوري، اين اپراتور اکنون کلکسيوني از کارت‌هاي زرد و قرمز از وزارت ارتباطات و سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي دارد.

ورود به عصر گیگا در ایران افزایش دسترسی مبتنی بر فیبرنوری در کشور

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران توسعه باند پهن را راهبرد اصلی گروه مخابرات ایران عنوان کرد و گفت: در بخش باند پهن سیار، ?G و ?G و در باند پهن ثابت، دسترسی FTTX اولویت اصلی مجموعه مخابرات است.

مطالب پر بازدید آرشیو