جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اينترنت

انتقاد نماینده ایرانشهر از آنتن‌دهی اینترنت در سیستان و بلوچستان

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس می‌گوید که دانش‌آموزان در سیستان و بلوچستان برای شرکت در کلاس مجازی یا در امتحانش در فصل سرما و گرما به مرتفع‌ترین نقطه استان می‌رود تا شاید بتواند به اینترنت و آنتن برسد.

نماینده جیرفت خطاب به وزیر ارتباطات: پایتان را از روی سیم بردارید

نماینده مردم جیرفت در مجلس یازدهم از کاهش سرعت اینترنت در کشور انتقاد کرد و خطاب به وزیر ارتباطات گفت: پایتان را از روی سیم بردارید.

نسل دوم به نفع نسل چهار و پنج کنار می‌رود

معاون امور رادیویی رگولاتوری از کم شدن سهم فناوری‌های قدیمی موبایل و توسعه فناوری‌های جدید ملموس در جهان خبر داد، همانطور که تاکنون در کشورهایی مانند کره جنوبی و مالزی، ۲G از سبد فناوری‌های موبایلی خارج شده و جای خود را به فناوری‌های بالاتر مثل ۴G و ۵G داده است.

وعده رگولاتوری برای افزایش سرعت اینترنت تا پایان سال

رئیس جدید رگولاتوری گفت: اعطای فرکانس ۲۳۰۰ به اپراتورها، افزایش قابل‌توجهی در سرعت اینترنت‌همراه ایجاد خواهد کرد؛ اما از آنجا که عملیاتی شدن این امر مستلزم نصب برخی تجهیزات است، احتمالا مشاهده نتایج این پروژه، تا پایان سال طول بکشد.

رئیس رگولاتوری: نام اینترنت با سرعت فعلی اینترنت نیست!

معاون وزیر ارتباطات و رئیس جدید سازمان تنظیم مقررات از تلاش برای حل مشکل کیفیت اینترنت به کمک برنامه‌ریزی برای توسعه فیبرنوری داد.

شانزدهمین نشست سالانه مجمع حکمرانی اینترنت برگزار می شود

شانزدهمین نشست سالانه مجمع حکمرانی اینترنت (IGF ۲۰۲۱) تحت عنوان «اینترنت یکپارچه» از ۶ تا ۱۰ دسامبر در کاتوویتس لهستان برگزار می‌شود.

زارع پور: بخشی از انتقادات درباره کندی اینترنت درست است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بخشی از انتقادات درباره کندی اینترنت را درست و بخشی را هم ناشی از فضاسازی رسانه‌ای دانست.

متوسط سرعت اینترنت ثابت ایران ۳ پله رشد کرد

طبق گزارش جدید وب سایت اسپید تست متوسط سرعت اینترنت ثابت و موبایل جهان نسبت به ماه گذشته رشد داشته و همچنین جایگاه ایران در رده بندی اینترنت ثابت ۳ پله رشد کرده است.

زارعیان: افزایش مصرف در دوران کرونا موجب نارضایتی کاربران از اینترنت ثابت شده است

زارعیان با اشاره به دلایل نارضایتی کاربران از سرعت اینترنت تاکید کرد: سرمایه گذاری در بخش اینترنت ثابت شرکت مخابرات راهکاری برای افزایش رضایت مندی است .

فقط یک‌پنجم تولیدکنندگان اینترنت اشیاء نگران امنیت سایبری هستند

از هر پنج تولیدکننده دستگاه‌های مرتبط با اینترنت اشیا (IoT) چهار کمپانی هیچ‌گونه راهکاری را در زمینه افشای آسیب‌پذیری‌های امنیتی و شیوه‌های اولیه امنیت سایبری ارائه نمی‌دهند.

مطالب پر بازدید آرشیو