دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدرسه اقتصاد دیجیتال

استخراج بیت کوین چیست و چگونه صورت می گیرد؟

استخراج ارز دیجیتال برای همه کسانی که در این بازار فعالیت می کنند یا کسانی که فقط اخبار را دنبال می کنند موضوعی است که دوست دارند درباره آن بیشتر بدانند.

هشدارکارشناسان از سوق مردم به سمت بازار رمز ارز‌ها/ بیت کوین جای بورس را گرفت؟

بعد از جریان قطعی‌های پیاپی در تهران و کشور و شایعه استفاده از ماینر‌ها برای استفاده برق، کارشناسان از سوق مردم به سمت بازار رمز ارز‌ها هشدار می‌دهند.

دستور روحانی برای برخورد با ماینینگ غیر مجاز

رئیس دفتر رئیس جمهوری در جمع خبرنگاران اعلام کرد حسن روحانی به وزرای اطلاعت و کشور ماموریت داده است تا موضوع استخراج غیر قانونی رمز ارز را پیگیری و با متخلفان، برخورد کنند.

تشریح آخرین تصمیمات درباره نحوه برگزاری مدارس در ترم جدید

خسرو ساکی گفت: هنوز وضعیت کرونا در کشور مشخص نیست و به واکسن این بیماری دسترسی نداریم. با این تفاسیر نمی‌توان درباره نحوه برگزاری مدارس تصمیم جدید اتخاذ کرد.

صفحه نخست روزنامه‌های کشور در روز یکشنبه

اتفاقات در آمریکا، آلودگی کلان‌شهرها، واکسن کرونا و انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مهمترین عناوین روزنامه‌های کشور در روز یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ را تشکیل می‌دهد.

حمله متقلبان به قلب آموزش مجازی/آزمون خود را به ما بسپارید

عضو کیمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: آزمون‌های آنلاین فرصتی برای تاخت و تاز سوءاستفاده گران در شبکه‌های اجتماعی در جهت کسب درآمد به روش تقلب مجازی شده است.

هشدار پلیس فتا نسبت به سوء استفاده از نرم افزار «شاد»

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت: خانواده‌ها و دانش آموزان هوشیار باشند برخی مجرمان با سوء استفاده از نرم افزار شاد به اکانت شبکه‌های اجتماعی کاربران دسترسی غیر مجاز پیدا می‌کنند.

روسیه دیجیتالی می شود

یکی از استراتژی‌های روسیه برای رقابت‌پذیری بیشتر در جهان امروز تلاش برای دیجیتالی شدن همه بخش‌های این کشور از اقتصاد گرفته تا سلامت و... بوده است.

آموزش و پرورش برای «شاد» چقدر هزینه کرد؟

برای آموزش مجازی هزینه‌هایی غالب بر نیاز به طراحی سخت افزاری و همچنین نرم افزاری دارد که این هزینه در واقع از سوی اپراتور‌ها بر اساس مسئولیت‌های اجتماعی و با امید و برگشت سرمایه‌ای که در برنامه شاد صورت گرفته است اقدام و سرمایه‌گذاری در برنامه شاد کردن که در دراز مدت این سرمایه بازگشت پذیر است.

سیستم مالیات در اقتصاد دیجیتال چگونه است؟

فناوری اطلاعات و ارتباطات در دو دهه اخیر شیوه کسب‌وکار و نحوه پرداخت پول را تغییر داده و هر سازمانی به بررسی این تغییرات و تاثیر آنها بر مدل‌های تجاری خود خواهد پرداخت و پژوهشگاه فضای مجازی تاثیر این تغییرات بر مجموعه مالیاتی سازمان‌ها را بررسی کرده است.

مطالب پر بازدید آرشیو