دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدرسه اقتصاد دیجیتال

وظایف دولت درباره سامانه‌های آموزش مجازی

مطابق با سند الزامات سامانه‌های آموزش مجازی، دولت باید تجهیزات و ابزار دسترسی لازم برای معلمان و دانش آموزان کمتر برخوردار را به سامانه شاد، با تأیید مرکز ملی فضای مجازی تأمین کند.

اینترنت هدیۀ ایرانسل برای حمایت از آموزش آنلاین، فعال شد

ایرانسل به دانشجویان و طلاب، معلمان و استادان دانشگاه، اینترنت رایگان ارائه کرد.

انتشار فراخوان نظرخواهی تخصصی رگولاتوری

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فراخوان نظرخواهی تخصصی درباره پیش نویس مربوط به "آیین نامه تایید نمونه تجهیزات ICT" و " ضوابط مدیریت و ساماندهی منابع عددی اینترنتی"را منتشر کرد.

چطور از دانلود خودکار و همزمان فایل‌ها جلوگیری کنیم؟

در حالی که دانلود خودکار فایل‌ها از سایت‌ها بدون تمایل کاربر، می‌تواند منجر به نصب برنامه‌های مخرب روی سیستم شود، اما می‌توان این دانلود خودکار را متوقف کرد.

۱۵ مهر؛ آخرین فرصت برای فعال‌سازی طرح رایگان داناپلاس

۱۵ مهر، آخرین فرصت برای فعال‌سازی طرح رایگان «داناپلاس»، پلتفرم آموزش آنلاین ایرانسل است که همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید مدارس و دانشگاه‌ها، برای دریافت خدمات رایگان از این پلتفرم، ارائه شده است.

اینترنت شرکت مخابرات برای استفاده از سامانه شاد رایگان است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید، استفاده از سامانه شاد بر بستر اینترنت شرکت مخابرات رایگان است.

حمایت از ۷ هزار طرح پژوهشی؛ مسیر تولید محصولات فناورانه را هموار کرد

حمایت از طرح‌های پژوهشی پژوهشگران یکی از اقداماتی است که مسیر تحقیقات و تولید محصولات فناورانه را هموار کرده است.

۵ روش برای بک آپ گرفتن از اطلاعات و محتوای گوشی‌های اندرویدی

در این گزارش تلاش کرده‌ایم راه‌های آسان بک آپ گرفتن را بررسی کنیم تا اگر هنوز این کار را انجام نداده‌اید، هر چه زودتر دست به کار شوید.

۸ اولویت برای توسعه اقتصاد دیجیتال در دولت جدید

یک فعال فضای مجازی با پیشنهاد اینکه وزارت ارتباطات دولت جدید ۸ اولویت را برای توسعه اقتصاد دیجیتال در دستور کار قرار دهد، گفت: رسیدن سهم ICT از تولید ناخالص داخلی به ۲۰ درصد دور از ذهن نیست.

چگونه تعدادی از صفحات یک فایل PDF را حذف کنیم؟

اگر یک فایل PDF دانلود کرده‌اید و تنها به تعدادی از صفحات آن نیاز دارید، می‌توانید صفحات غیر ضروری را حذف کنید. در این مقاله روش‌های حذف صفحات PDF را آموزش داده‌ایم.

مطالب پر بازدید آرشیو