یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدرسه اقتصاد دیجیتال

برگزاری دوره آموزشی بازی‌سازی برای حمایت از ایجاد گفتمان‌سازی صنعت بازی

علاقه‌مندان به شرکت در دوره ویژه آموزش بازی‌سازی رایانه‌­ای تا ۱۵ بهمن ماه امسال برای ثبت‌نام مهلت دارند.

برگزاری وبینار تخصصی هوش تصمیم گیری (Decision Intelligence)

مرکز آموزشهای تخصصی متاکو با همکاری مرکز یادگیری مجازی و الکترونیکی دانشگاه خوارزمی، وبینار تخصصی Decision Intelligence “ هوش تصمیم¬ گیری” را برای اولین بار در ایران برگزار می کند.

با رمزارز چند چندیم؟ تحلیلی به قلم وزیر ارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون مواجهه با فناوری رمزارز در ایران، گفت: به هر حال این قطار بخشی از مسیر را آمده است و بخشی را خواهد پیمود. تلاش من و همکارانم آن بود که تجربه تلخ ممنوعیت یک فناوری را این بار کمی تغییر داده باشیم.

دنیای واقعی، از تمرکززدایی دیجیتالی پیروی می کند

در حالی که تمرکززدایی می‌تواند تأثیرات خارجی منفی گوناگون و تهدید کننده‌ را حل کند، انتقال به دوران فراوانی وپساسرمایه‌داری را نیز در اقتصاد رمزارزی ایجاد می‌کند.

راهنمای جامع استخدام؛ شغل مناسب خود را پیدا کنید و آن را به چنگ آورید!

یافتن شغل مورد علاقه که در آن مهارت و تخصص کافی داشته باشید و هم درآمد خوبی داشته باشد، رویای همه‌ی کارجویان است. برای یافتن شغلی ایده‌آل در سازمانی معتبر، هیچ وقت دیر نیست، ولی هرچه زودتر مسیر و اهداف شغلی خود را تعیین کنید، می‌توانید قله‌های بلندتری از موفقیت حرفه‌ای را فتح نمایید.

دانشگاه تربیت مدرس برگزار می کند دوره آموزشی مدیریت دانش سازمانی، ورود به نسل سوم

دوره ی آموزشی مدیریت دانش وارتباطات سازمانی با عنوان "یلدای مدیریت دانش" از سوی معاونت پژوهش و فناوری دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس، مرکز مطالعات مدیریت دانشگاه تربیت مدرس، انجمن صنفی مدیران منابع انسانی و راهبردهای کسب و کار پارتیان درتاریخ های ۲۹ و ۳۰ اذرماه ۱۳۹۹ برگزار می شود.

چگونه می‌توان حریم خصوصی و اطلاعات شخصی افراد را محافظت کرد؟

نشست هفتم از مجموعه نشست های افق درتاریخ ۲/۱۰/۹۹ از ساعت ۱۷ الی ۱۹به موضوع حفاظت از داده ها و حریم خصوصی با تمرکز بر حقوق کاربران و وظایف توسعه دهندگان فناوری می پردازد.

آموزش رایگان فتوشاپ ۲۰۱۸

کسانی که علاقمند به فراگیری نرم‌افزارهای گرافیکی هستند می توانند فتوشاپ ۲۰۱۸ را در مدت ۸ ساعت به طور رایگان در مکتب خونه آموزش ببینند.

بازی‌های رایانه‌ای اتلاف وقت نیست، کافی است از بچه‌ها بپرسید

اگر می‌خواهید بیشتر با بچه‌هایتان باشید، نگاه منفی‌تان به بازی‌های رایانه‌ای را کنار بگذارید.

توضیح جهرمی درمورد کندی شبکه «شاد»

وزیر ارتباطات در پاسخ به اعتراض به کندی اینترنت شبکه آموزش مجازی «شاد» گفت: پیگیر موضوع هستیم و با نصب سرورهای جدید و هاردهای پرسرعت، گفته شده که مشکل حل شده است.

مطالب پر بازدید آرشیو