دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدرسه اقتصاد دیجیتال

برگزاری وبینار جایگاه رایانش فوق سریع در تحولات دیجیتال صنایع

رویداد غیرحضوری "پردازش فوق سریع" چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه از ساعت ۱۶:۳۰ از طریق پلتفرم آنلاین پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات باحضور دکتر مصطفی امینی و دکتر بهنام رهنما برگزار می شود.

در تحلیل هفتگی بازارها مطرح شد: افت قریب‌الوقوع دلار به کمتر از ۲۰هزار تومان/ احتیاط در خرید رمزارزها و عدم ورود به برخی بازارها

آینده سیاسی توافق با آمریکا، بورس و حضور در بازار رمزارزها از مهم‌ترین بخش‌های برنامه‌ی لایو این هفته الحسینی و مروی، دو کارشناس اقتصادی، بودند. این برنامه چهارشنبه هر هفته در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود و این دو کارشناس به بررسی روند هفته گذشته و پیش‌بینی روند آینده آن‌ها می‌پردازند و به پرسشهای مخاطبان خود پاسخ می‌دهند.

چگونه در گوشی یا تبلت اندرویدی فضا آزاد کنیم؟

اگر دستگاه اندرویدی شما کند شده، گیر می کند یا عملکرد ضعیفی پیدا کرده است، بهتر است فضای حافظه آن را چک کنید.

نماینده مجلس نسبت به هدایت سرمایه مردم به سمت خرید رمزارز خارجی هشدار داد

رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس در نامه‌هایی جداگانه به رئیس جمهوری، وزرای اطلاعات، اقتصاد، صمت و رئیس‌کل بانک مرکزی نسبت به هدایت سرمایه مردم به سمت معاملات رمزارزهای خارجی هشدار داد. به اعتقاد توانگر خرید ریالی رمزارزها از درگاه‌های پرداخت داخلی زمینه شکل‌گیری پرونده‌ای بزرگتر از پرونده سکه ثامن ایجاد می‌کند.

با حضور وزیر ارتباطات؛ از تاریخ شفاهی ارتباطات رونمایی شد

با حضور محمدجواد آذری جهرمی، نخستین جلد از مجموعه ده جلدی تاریخ شفاهی وزارت ارتباطات پس از انقلاب اسلامی رونمایی شد

سارقان رمزارز در ۲۰۲۰، ۵ میلیارد دلار کمتر به جیب زدند

به‌دلیل افزایش پیروی از قوانین نظارتی توسط صرافی‌ها و کاهش کلاه‌برداری‌ها، درآمد مجرمان رمزارز در ۲۰۲۰ بیش از ۵ میلیارد دلار افت کرد، بااین‌حال مقادیر دزدیده شده توسط باج‌افزارها ۳۱۱ درصد افزایش یافته است.

تاثیر فضای مجازی برسبک زندگی افراد

جهان وارد بعد جدیدی از فضای زندگی شده است که آن را فضای مجازی نامیده اند، اما شدت و کثرت استفاده از این فضا به حدی زیاد شده که بخش عظیمی از زندگی واقعی بشر را در بر گرفته است. ما می خواهیم بدانیم این فضا چه تاثیری بر سبک زندگی افراد می گذارد.

اخبار جعلی در فضای مجازی، چالشی جهانی

اخبار جعلی در دورانی که فضای مجازی ارزش بالایی پیدا کرده، به یکی از بزرگ ترین چالش های جهان تبدیل شده است. این موضوع حتی نگرانی سازمان ملل متحد را برانگیخته و سازمان ها و نهاد ها در پی تدابیری در جهت حل این مشکل هستند.

تاثیر سلبریتی ها بر سبک زندگی و مصرف گرایی کاربران

امروزه در رسانه ها با پدیدة جدیدی مواجه هستیم که از آن به عنوان فرهنگ شهرت یا سلبریتی پروری یاد می-شود. افراد سعی می¬کنند یک توانایی یا یک خصلت خاص از خود را در شبکه های اجتماعی به نمایش بگذارند تا توجه مردم را به خود جلب کنند.

کنش های اینستاگرامی سلبریتی ها و تاثیرات آن بر رفتار مخاطبان

این مقاله کنش های سلبریتی ها در اینستاگرام را بررسی کرده و تاثیرات مثبت و منفی آن را سنجش می کند. با مطالعه این مطلب انتظار می رود که خواننده نسبت به کنش های سلبریتی ها شناخت پیدا کرده و آگاهانه تر برخورد نماید.

مطالب پر بازدید آرشیو