سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویدادهای بين الملل

کره جنوبی و سنگاپور در صدر؛ گزارش سرعت جهانی اینترنت/ سیر نزولی سرعت اینترنت ایران

گزارش سرعت اینترنت جهان در اکتبر نشان می دهد رتبه ایران در رده بندی جهانی سرعت اینترنت ثابت یک پله سقوط کرده است. کره جنوبی و سنگاپور همچنان پرسرعت ترین اینترنت ثابت و موبایل جهان را دارند.

ادامه برنامه های توسعه چاینا موبایل با وجود کاهش درآمد

به علت اینکه تعرفه های تلفن همراه در چین رو به کاهش است و هزینه ها در نتیجه سرمایه گذاری های ۵G افزایش يافته است، چاینا موبایل در نه ماه اول رشد ناچیزی از درآمد را تجربه کرده است

ارايه اینترنت رايگان به کودکان جهت تحصيل توسط T-MOBILE

T-Mobile در پروژه ملي به حدود ۹ میلیون کودک جهت دسترسی به ابزارهای یادگیری از راه دور کمک می کند زیرا تقاضای تحصیل در خانه به دلیل Covid-۱۹ (ویروس کرونا) افزایش يافته است.

توسط IBM انجام شد کشف يک آسیب پذیری در اینترنت اشیا

ماه گذشته، تیمی از آنتی هکرهای IBM موسوم به X-force Red، موفق به کشف یک آسیب‌پذیری در یکی از اجزای سازنده دستگاه‌های اینترنت اشیاء شدند؛ این نقص در ماژول Cinterion EHS۸ M۲M شرکت چندملیتی فرانسوی Thales مشاهده شد.

MTN اعلام کرد خروج از ایران فوری نیست

گروه MTN و MTN ایرانسل جزئیات ترسیم شده درباره خروج برنامه ریزی شده این شرکت از خاورمیانه را ترسیم کرده اند و توضیح می دهند که هدف آنها در سه تا پنج سال آینده است.

نوکیا برنده مناقصه شبکه ۵G در ایران و چین شد

نوکیا خبر از یک بازگشت کوچک به چین داده و برنده مناقصه ای برای ارائه حدود ۱۰ درصد از شبکه اصلی ۵G مستقل چین Unicom (SA) و ۴۵ درصد از شبکه اصلی ۵G ایران شد.

پیام هولین ژائودبیرکل ITU به مناسبت روزجهانی مخابرات وجامعه اطلاعاتی۲۰۲۰ / فیلم

به دنیا نشان دهید که فناوریهای جدید مانند ۵G و حمل و نقل هوشمند ، اینترنت اشیاء ، هوش مصنوعی و blockchain برای بهبود زندگی مردم و تسهیل توسعه اجتماعی و اقتصادی چه کاری می توانند انجام دهند.

به‌دنبال انصراف شرکت‌های تکنولوژی کنگره جهانی موبایل زیر سایه شوم ویروس کرونا!

شرکت انویدیا به دنبال افزایش نگرانی های جهانی از شیوع ویروس خطرناک و کشنده کرونا از شرکت در رویداد سالانه کنگره جهانی موبایل (MWC ۲۰۲۰) انصراف داد.

مطالب پر بازدید آرشیو