دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویدادهای بين الملل

انحصار اندرویدشکست / نصب سیستم‌عامل هارمونی روی ۱۰۰ میلیون دستگاه

شرکت هواوی قصد دارد با انتشار نسخه دوم از سیستم‌عامل Harmony به انحصار اندروید پایان دهد. طبق اعلام هواوی، با برنامه‌ریزی و مذاکرات انجام شده سیستم‌عامل هارمونی در آینده‌ای نزدیک روی ۱۰۰ میلیون دستگاه هوشمند نصب خواهد شد.

در نمایشگاه CES ۲۰۲۱ از چه محصولات رونمایی می‌شود؟

چیزی به آغاز نمایشگاه CES ۲۰۲۱ باقی نمانده است. رویدادی که قرار است به صورت آنلاین و با شرایطی کاملا متفاوت با مراسم سال‌های قبل برگزار شود.

چهار درس از سنگاپور؛ رتبه اول شاخص تحول دیجیتال دنیا

در رتبه بندی ‌ای که توسط واحد هوشمندی اکونومیست (EIU) ، تحت عنوان شاخص تحول دیجیتال کشورهای آسیایی در سال ۲۰۱۸ انجام شده است و در پژوهش و سنجش مذکور اپراتور معروف Telstra هم ، آن را حمایت کرده است ، میزان پیشرفت اقتصادهای آسیایی را در توسعه زیرساخت های دیجیتال، مهارت و اکوسیستم فناوری، مورد بررسی و اندازه گیری قرار داده اند.

اینستاگرام پستهای «از عکس تو هم می ترسند» را حذف کرد

در سالروز شهادت سردار سلیمانی، اینستاگرام علاوه بر حذف پست و عکس و مسدودسازی حساب کاربران در محکوم کردن این اقدام تروریستی به راه اندازی کمپین «ازعکس تو هم می ترسند» نیز واکنش نشان داد.

خرید جدید سیسکو برای تقویت تحلیل رویدادها و گزارش‌ها

سیسکو روز گذشته از خرید استارت‌آپ توسعه نرم افزارهای سازمانی Dashbase برای فناوری تحلیل گزارش‌ها و رویدادهای خود خبر داد. شرکت Dashbase همچنین به واسطه محصولات خود در فضای ارتباطی آنلاین شهرت فراوان دارد.

به دلیل تعطیلات کریسمس؛ فعالسازی دستگاه های جدید اپل مختل شد

کاربرانی که به تازگی دستگاه های اپل از جمله ساعت هوشمند و هوم پاد این شرکت را خریده اند برای فعالسازی دستگاه و ورود به آی کلود با چالش روبرو بودند.

درخواست وزیر ارتباطات از مردم دانلودهای حجیم را هنگام برگزاری فوتبال امروز متوقف کنید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کاربران اینترنتی خواست هنگام برگزاری مسابقه فوتبال، استفاده پرحجم مثل بعضی دانلودها از اینترنت را متوقف کنند تا گزارش فوتبال به‌خوبی دیده شود.

چگونه لایو اینستاگرامی مسابقه پرسپولیس را روی تلویزیون ببینیم؟

امروز مسابقه حساس فینال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا برگزار می‌شود و عادل فردوسی پور، مجری باتجربه آن را از طریق لایو اینستاگرام صفحه فارسی AFC گزارش خواهد کرد. این اتفاق باعث افزایش چشمگیر فالورهای این پیج اینستاگرامی شده و حتی واکنش وزیر ارتباطات را هم در پی داشته. احتمالا امروز میلیون‌ها نفر این مسابقه را از طریق اینستاگرام مشاهده خواهند کرد، اما چگونه لایو اینستاگرام امروز را بهتر ببینیم و آن را روی تلویزیون استریم کنیم؟

کشف نرم افزار مخرب در سیستم‌های مایکروسافت

شرکت مایکروسافت از کشف نرم افزار مخرب در سیستم‌های خود که با کمپین هک افشا شده توسط مقامات آمریکا در هفته گذشته مرتبط است، خبر داد.

سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات به صورت مجازی برگزار می‌شود

رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از برگزاری مجازی سمپوزیوم بین المللی مخابرات ٢۶ آذرماه و با سخنرانی وزیر ارتباطات خبر داد.

مطالب پر بازدید آرشیو