دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

رویدادهای بين الملل

تلاش برای برگزاری حضوری کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ علی‌رغم همه‌گیری کرونا

کنگره جهانی موبایل (MWC) که از آن به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه موبایل در جهان یاد می‌شود، به سمت برگزاری فیزیکی با حضور هزاران شرکت‌کننده از سراسر جهان حرکت می‌کند.

گوگل پلی اپلیکیشن ترامپ را حذف کرد

گوگل اوایل چهارشنبه برنامه مبارزات انتخاباتی رئیس جمهور پیشین آمریکا دونالد ترامپ در سال ۲۰۲۰ را از فروشگاه Play Google حذف کرد.

رونمایی مایکروسافت از بزرگترین آپدیت ویندوز ۱۰

مایکروسافت، نهایی کردنِ بزرگترین آپدیت ویندوز ۱۰ را تایید کرده است و بروزرسانی "Version ۲۱H۱" که با اسم رمز "Sun Valley" شناخته می‌شود، قیافه و ظاهر ویندوز ۱۰ را به کلی تغییر می‌دهد.

۱۰۰ میلیون دلار جایزه برای بهترین پیشنهاد

بزرگترین جایزه تشویقی در تاریخ برای جذب و الهام بخشیدن به مبتکران برای توسعه و مقیاس گذاری راه حلهای حذف دی اکسید کربن از جو زمین برای مبارزه با تغییرات آب و هوا.

شرکت‌های بزرگ تکنولوژی درمورد شما چه می‌دانند؟

فیس‌بوک دیدگاه‌های سیاسی، مذهبی یا حتی اخلاقی شما را می‌داند و فیس‌بوک و مایکرسافت براساس تصویری که روی وب‌سایت بارگذاری می‌کنید داده‌های تشخیص چهره شما را ذخیره می‌کنند

مایکروسافت از ۱۳ آوریل نسخه‌های قدیمی مرورگر اج را حذف می‌کند

مایکروسافت با حذف نسخه اولیه مرورگر اج از ویندوز ۱۰ از تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۲۱، نسخه کرومیوم اج را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ایجاد پهنای باند ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه توسط نوکیا و وودافون

نوکیا و وودافون در آزمایش جدید، پهنای باند فیبرنوری ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه را به ثبت رساندند.

روش جدید مایکروسافت برای انتشار قابلیت‌های ویندوز ۱۰

مایکروسافت در حال آزمایش روش جدیدی برای ارایه ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید به دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۱۰ است که این فرآیند جدید از طریق سیستم Feature Experience Pack ویندوز انجام می‌شود.

شرکت نمایشگاهها از حمایت وزارت ارتباطات برای حضور در نمایشگاه تلکام خبر داد

وزارت ارتباطات برای حضور و برگزاری شایسته بیست ویکمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی و راه حل های نوآورانه اعلام آمادگی کرد.

رییس جمهور سابق روسیه: روسیه آماده قطع ارتباط با اینترنت جهانی است

رییس جمهور سابق روسیه به خبرگزاری اینترفکس گفت: روسیه از نظر قانونی و فناوری آماده است در صورت لزوم از اینترنت جهانی جدا شود.

مطالب پر بازدید آرشیو